m3 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har et forslag ang bildestørrelse. Jeg mener det ville vært bedre om bilder(vedlegg) som blir vist i sin originale størrelse i tråder heller burde bli vist som "thumbnail”. Altså et miniatyrbilde av originalbilde. Da vil siden/tråden bli lastet ned mye hurtigere, dessuten kan man velge å laste ned bilder i full størrelse om man vil (her kan dere spare litt trafikk i tillegg). Desstuen vil det gjøre det lettere å surfe med mobilen/pd eller treg internet, på forumet. Vennlig hilsen, m3 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det blir brukt thumbnails, men ikke på bilder som er satt inn med IMG-taggen. Altså kun på vedlegg. Jeg er enig med deg, det burde gjelder for bilder med IMG-taggen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg syns også at thumbnailene burde bli resizet, slik det er i dag blir bildet bare gjort mindre i browseren. Det vil si at hele originalbildet lastes, og dersom det er en side med mange bilder (som recent pic post) vil siden laste tregt og du bruker også massevis av ressurser for å vise bildene i browseren. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg syns også at thumbnailene burde bli resizet, slik det er i dag blir bildet bare gjort mindre i browseren. Det vil si at hele originalbildet lastes, og dersom det er en side med mange bilder (som recent pic post) vil siden laste tregt og du bruker også massevis av ressurser for å vise bildene i browseren. 6404856[/snapback] Ahh, det har ikke jeg lagt merke til. Dette burde kunne ordnes lett. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Bør vel enkelt kunne løses med å aktivere en komponent for mappen, og filtrere inn en smart url rundt filnavnet. Gjorde noe lignende på mitt forum, og det var utrolig enkelt å få til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg