Gå til innhold

Mulig å ha to abnm. samtidig?


Anbefalte innlegg

Jeg har kommet i den leie situasjonen hvor jeg nettopp har gått med på et års bindingstid til mot at jeg får 1500kr dekket på neste regning.

Dette var helt greit for meg. Den dagen det skjedde.. :dontgetit:

 

Men så fikk jeg plutselig høre om dette tilbudet netcom nå kommer med,som også blir diskutert i denne tråden, om å ringe gratis til de som har samme osv osv. Regner med alle her vet hva det går ut på.

 

Når jeg hørte om dette,så fant jeg ut at dette er mer enn supergunstig for meg, og jeg angrer som et h**** på at jeg inngikk den avtalen jeg gjorde noen dager før.

 

Anyway, spørsmålet mitt er:

Er det mulig/lov å ha to forskjellige abonnement så lenge du har disse på hver sin telefon,og betaler for begge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anyway, spørsmålet mitt er:

Er det mulig/lov å ha to forskjellige abonnement så lenge du har disse på hver sin telefon,og betaler for begge?

6403725[/snapback]

 

 

Ja, og det går ann å ha to forskjellige abonnementer på en samme mobil så lenge du betaler :)

Lenke til kommentar

Anyway, spørsmålet mitt er:

Er det mulig/lov å ha to forskjellige abonnement så lenge du har disse på hver sin telefon,og betaler for begge?

6403725[/snapback]

 

 

Ja, og det går ann å ha to forskjellige abonnementer på en samme mobil så lenge du betaler :)

6403728[/snapback]

 

Du er helt sikker på dette? For det hadde vært ganske perfekt for meg,selv om jeg har et år med bindingstid igjen :p

Lenke til kommentar

Ja,det vet jeg. regner med jeg har operatørlås,derfor jeg tenkte å ha to mobiler,for det kan jo hende det blir billigere. og det er way for travelt å skifte simkort ofte..

 

Når du "signer" dette spesifikke netcomabnm. som jeg snakker om(hva heter det eksakt?) så får du vel valget mellom en telefon eller så så mye avslag på første regning..?

Lenke til kommentar
Ja,det vet jeg. regner med jeg har operatørlås,derfor jeg tenkte å ha to mobiler,for det kan jo hende det blir billigere. og det er way for travelt å skifte simkort ofte..

 

Når du "signer" dette spesifikke netcomabnm. som jeg snakker om(hva heter det eksakt?) så får du vel valget mellom en telefon eller så så mye avslag på første regning..?

6403758[/snapback]

 

 

Ucan2 eller Ownersbuy heter to av dem ihvertfall. Pass på at du bestiller det samme som venner og familie da Ucan2-kunder ikke ringer "gratis" (oppstartsavgift) til Ownersbuy-kunder og motsatt.

 

Både hos Ucan2 og Ownersbuy kan du velge mellom 1200,- i rabatt fordelt på 12mnd eller subsidiert telefon :)

Lenke til kommentar
Jeg har kommet i den leie situasjonen hvor jeg nettopp har gått med på et års bindingstid til mot at jeg får 1500kr dekket på neste regning.

Dette var helt greit for meg. Den dagen det skjedde..  :dontgetit:

 

Men så fikk jeg plutselig høre om dette tilbudet netcom nå kommer med,som også blir diskutert i denne tråden, om å ringe gratis til de som har samme osv osv. Regner med alle her vet hva det går ut på.

 

Når jeg hørte om dette,så fant jeg ut at dette er mer enn supergunstig for meg, og jeg angrer som et h**** på at jeg inngikk den avtalen jeg gjorde noen dager før.

 

Anyway, spørsmålet mitt er:

Er det mulig/lov å ha to forskjellige abonnement så lenge du har disse på hver sin telefon,og betaler for begge?

6403725[/snapback]

 

Du kan jo fint oppheve den bindingen som du takket ja til. Du betaler tilbake de 1500 du fikk i rabatt, du har ikke tapt noe.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet i den leie situasjonen hvor jeg nettopp har gått med på et års bindingstid til mot at jeg får 1500kr dekket på neste regning.

Dette var helt greit for meg. Den dagen det skjedde..  :dontgetit:

 

Men så fikk jeg plutselig høre om dette tilbudet netcom nå kommer med,som også blir diskutert i denne tråden, om å ringe gratis til de som har samme osv osv. Regner med alle her vet hva det går ut på.

 

Når jeg hørte om dette,så fant jeg ut at dette er mer enn supergunstig for meg, og jeg angrer som et h**** på at jeg inngikk den avtalen jeg gjorde noen dager før.

 

Anyway, spørsmålet mitt er:

Er det mulig/lov å ha to forskjellige abonnement så lenge du har disse på hver sin telefon,og betaler for begge?

6403725[/snapback]

 

Du kan jo fint oppheve den bindingen som du takket ja til. Du betaler tilbake de 1500 du fikk i rabatt, du har ikke tapt noe.

6404427[/snapback]

 

Hvis det er mulig,så kan jeg jo like gjerne gjøre det. Men er det ikke noen flere regler på tilbakebetaling osv når man sier opp et abnm. med bindingstid?

Lenke til kommentar
Ja,det vet jeg. regner med jeg har operatørlås,derfor jeg tenkte å ha to mobiler,for det kan jo hende det blir billigere. og det er way for travelt å skifte simkort ofte..

 

Når du "signer" dette spesifikke netcomabnm. som jeg snakker om(hva heter det eksakt?) så får du vel valget mellom en telefon eller så så mye avslag på første regning..?

6403758[/snapback]

 

 

Ucan2 eller Ownersbuy heter to av dem ihvertfall. Pass på at du bestiller det samme som venner og familie da Ucan2-kunder ikke ringer "gratis" (oppstartsavgift) til Ownersbuy-kunder og motsatt.

 

Både hos Ucan2 og Ownersbuy kan du velge mellom 1200,- i rabatt fordelt på 12mnd eller subsidiert telefon :)

6404419[/snapback]

 

Tusen takk :)

 

Edit: på ownersbuy så presenterer de to abonnement med priser osv,men jeg finner ingen plass der det gårann å for eksempel bestille.. Må jeg inn på netcom sine sider for å gjøre dette? Jeg har for øvrig ikke funnet abnm. med netcom som heter akkurat det samme som de kaller det på ownersbuy-siden.

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar
Jeg har kommet i den leie situasjonen hvor jeg nettopp har gått med på et års bindingstid til mot at jeg får 1500kr dekket på neste regning.

Dette var helt greit for meg. Den dagen det skjedde..  :dontgetit:

 

Men så fikk jeg plutselig høre om dette tilbudet netcom nå kommer med,som også blir diskutert i denne tråden, om å ringe gratis til de som har samme osv osv. Regner med alle her vet hva det går ut på.

 

Når jeg hørte om dette,så fant jeg ut at dette er mer enn supergunstig for meg, og jeg angrer som et h**** på at jeg inngikk den avtalen jeg gjorde noen dager før.

 

Anyway, spørsmålet mitt er:

Er det mulig/lov å ha to forskjellige abonnement så lenge du har disse på hver sin telefon,og betaler for begge?

6403725[/snapback]

 

Du kan jo fint oppheve den bindingen som du takket ja til. Du betaler tilbake de 1500 du fikk i rabatt, du har ikke tapt noe.

6404427[/snapback]

 

Hvis det er mulig,så kan jeg jo like gjerne gjøre det. Men er det ikke noen flere regler på tilbakebetaling osv når man sier opp et abnm. med bindingstid?

6404763[/snapback]

 

Nei det går fint, du betaler uansett ikke mer enn de 1500 du fikk i rabatt, men derimot synker dette oppsigelses-beløpet jo kortere tid det er igjen av bindingen. Bare å ta kontakt med kundeservice og si at du vil avslutte bindingen så fikses det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...