pizzafordi Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 en tripp bestående av 10 forskjellige psykadeliske stoffer kan kun bevises av 10 forskjellige psykadeliske stoffer, og vil variere fra gang til gang og person til person. en kan ikke lese til seg slike bevis/erfaringsområder/bevissthetssprang. men bare sitt med skjegget i postkassen og krev. det handler om å avskrive ord og bilde/tanke og ferdes videre med det som kalles bevissthet, se hvor du ender opp da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Seriøst, denne tråden tar skikkelig av(!) Virker som om noen er litt å tottene på hverandre (nevner ikke navn, høhø) Men uansett, lev og vær glad, så godt det lar seg gjøre ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Meningen med livet er en film Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 meningen med livet er pils, gitar, film og gjøre det stort... hehe meningen med livet kan være mye sjukt da alt etter hva man gjør det til selv...for noen er nok meningen å pakke i seg så mye dop de klarer uten at livet "slutter" osv: P Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Meningen med livet må jo være; Bli født, sove, spise, gå på dass, drikke, få barn, dø.... Lenke til kommentar
ennj Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ha det gøy, følge instinkt (innenfor visse begrensninger). Gjøre det du vil. Jeg tror ikke det er noen grunn som er større enn mennesket selv i alle fall. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Meningen med livet er å oppnå størst mulig grad av lykke. Lykke er det som gjør deg lykkelig. Men så vet vi jo ikke alltid hva som gjør oss lykkelig. Og da forsvinner liksom litt av meningen med livet Lenke til kommentar
dioX Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det er jo ikke noen "mening" med livet! Man spiser, sover, formerer seg. Som alt annet her på jorda... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er jo ikke noen "mening" med livet! Litt enig med den der. Hvorfor må det være en mening med livet, er det ikke nok at man bare lever.. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vi er skapt, for å dø. Ironiskt 6405449[/snapback] hehe. vi lever for og dø, å dør for og leve på nytt, å igjen leve til vi dør :!: 6405853[/snapback] Leve på nytt, typiskt religiøst. Du blir ikke "gjenfødt" for å si det sånn. Og hvis du påstår det vil jeg gjerne se bevis. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tja, si det. Det lurer jeg jammen meg på. Her går vi rundt som Windows-innstalajoner hele gjengen. Stadig ting som feiler oss som dukker opp fra ingenting. Og før du vet ordet av det, er det slutt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Meningen med livet er hva du selv velger den skal være, det er ditt liv og opp til deg hva du skal gjøre med det. Jeg har flere ting jeg ønsker å gjøre med livet mitt, og å få gjort de tingene er meningen med livet mitt. Blandt annet å bidra til vitenskap og forsking på ett eller annet vis. Gjerne med å finne opp noe. Å ha et kjekt og lykkelig liv (såklart). Å forlenge livet. Genforsking og nanoteknologi ftw, livet er alt for kort. Osv.. EDIT: Jeg føler det var veldig dårlig skrevet .. oh well Endret 4. september 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er jo ikke noen "mening" med livet! Litt enig med den der. Hvorfor må det være en mening med livet, er det ikke nok at man bare lever.. 9287738[/snapback] It's the questions that drives us. Hadde vi bare alle hatt det godt her på planeten ville vi hatt ferre religiøse og ferre folk med spørsmål rundt dette med opphav. Klat hvis apekatt A har det vondt, så vil den apekatten lure på hvorfor han lider, og da søker den naturligvis opp i hierarkiet etter en ansvarlig person, for sånn tenker vi apekatter, vi tror det er noen over som har ansvaret. Hvis apekatt B har det godt på jorden, så vil den reise mindre spørsmål og bare leve livet. Men den vil være dummere enn apekatt A. Og så vil den muligens også akseptere den kristne troen som opphav til vår verden, for den har ikke behov for noe håndfast bevis siden den er lykkelig godtar den kristendommen. Som sagt, det er ulykken som gjør at vi ikke kan godta alt som ikke er håndfast. It's the questions that drives us Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Som et gammelt eple som råtner av tidens tann, er vi mennesker her på jorda for å bryte den ned, sakte men sikkert. Vi fortærer hver eneste dag utrolige ressurser. Vi er som maur Cant think of anything else Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Som et gammelt eple som råtner av tidens tann, er vi mennesker her på jorda for å bryte den ned, sakte men sikkert. Vi fortærer hver eneste dag utrolige ressurser. Vi er som maur Cant think of anything else 9429656[/snapback] Du snakker som om vi alle hadde blitt tildelt én oppgave vi skulle samarbeide om. Hvem tillegger du autoritet da? Gud, Naturen? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg ser på evolusjon som en slags Religion. Universet er gud. Med tanke på evolusjonen oss her på jorda, ser jeg for meg akkurat dette Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvorfor må det være en mening med livet? Vi eksisterer fordi denne planeten har atmosfære, bra temperatur etc. etc. Og fordi mikroorganisme har utviklet seg. Selv vil jeg ikke at livet mitt skal ha noen bestemt mening eller utfall. Jeg vil ha fri vilje ellers takk Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har ennå ikke funnet noe overordnet mening med livet generelt... er det ikke nok at man bare lever.. Nå vil vel det å dasse rundt uten mål og mening (å bare eksistere) være en litt stusselig tilværelse, så det er vel kanskje best at hvert enkelt individ finner det som gir mening i sitt eget liv. Meningen med livet for min del er ihvertfall å ha det best mulig mens jeg lever. Så langt har det funket greit... Lenke til kommentar
Varen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Meningen med livet handler vel om å leve (både som art og som individuell skapning). Alt annet enn det kan du fylle inn selv Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 En post gikk på person og er slettet. Les stickyen Med fokus på høflighet og saklighet. Reaksjoner på moderering tar vi som vanlig på PM, ikke her i tråden! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå