Risern Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei, jeg har et XFX 7900GT kort og jeg lurer på om det er noe lurt å oppdatere til den nyeste Forcewaren? Vil jeg få noen fordeler/ytelsesøkning? Og er det noen risiko og oppdatere til den nyeste driveren? Eller er det bare det quad sli kortet som får bedre støtte osv? Har nå Forceware 81.91.. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Alltid kjekt å ha de nyeste driverne. Nye drivere vil oftest bety en del bug fiksing i div spill og bedre ytelse i visse. Det er vel ingen risiko forbundet med dette, skulle det skje noe så er det bære å reinstallere. Personlig laster jeg alltid ned de nyeste driverene fra nvidia for å være sikker Endret 28. juni 2006 av fflex Lenke til kommentar
Risern Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Okei takker for svar! Da prøver jeg det Lenke til kommentar
Risern Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei meg igjen, da har jeg oppdatert til nyeste forceware. Men får en melding om at SLI funksjon ikke er aktivert, også står det at jeg skal klikke i boblen for meg informasjon om SLI. Men jeg kjører ikke SLI og lurer på hvor jeg kan stille inn slik at jeg slipper denne meldingen ved hver oppstart.. Endret 29. juni 2006 av Risern Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 SLI Bug Solution Save the Content below in a *.reg File and run it; after Reboot it should be away. Use e.g. Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak] "NvCplEnableMultiGPUConfigurationPage"=dword:00000 000 Lenke til kommentar
Risern Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 SLI Bug Solution Save the Content below in a *.reg File and run it; after Reboot it should be away. Use e.g. Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak] "NvCplEnableMultiGPUConfigurationPage"=dword:00000 000 6407263[/snapback] Hvor finner jeg Windows Registry Editor Version 5.00? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) 1. Start - Kjør: regedit og trykk enter. 2. Gå til denne mappa i registret: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak 3. Høyreklikk - Ny - DWord verdi. Kall denne NvCplEnableMultiGPUConfigurationPage og verdien skal være 0x00000000 (0) 4. Reboot. Endret 30. juni 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå