salah Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja, jeg trenger en lader til den bærbare PCen min, ettersom flinke søstra mi har ødelagt den orginale. Laderen må kunne gi 19 volt, 3,42 A. PCen er Cybercom MD 95275. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 sjekk clas ohlson (clasohlson.no). Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, Jeg jobber hos Compare Support som har service på disse maskinene i Norge og vet av erfaring at diss typisk "billig" ladere fra for eksempel Clas Ohlson ikke fungerer så bra. Ring heller hotlinen vår på 21502720 og spør om pris der eller sjekk f. eks. komplett om ikke de har noe av litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
salah Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Takker, ringer dit, kanskje vi snakkes Lenke til kommentar
JuB Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei,Jeg jobber hos Compare Support som har service på disse maskinene i Norge og vet av erfaring at diss typisk "billig" ladere fra for eksempel Clas Ohlson ikke fungerer så bra. Ring heller hotlinen vår på 21502720 og spør om pris der eller sjekk f. eks. komplett om ikke de har noe av litt bedre kvalitet. 6405842[/snapback] Hva mener du at de ikke fungerer så bra? Har selv brukt mange av disse strømforsyningene som du kan bytte til forskjellige volt/ampér effekter ved å bytte en liten "chip". Disse har fungert meget bra for meg, koster 4-500kr ettersom jeg husker, fra clas ohlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå