kimoajaj Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann! Var litt usikker på om det bodde noe i dette bildet, så jeg legger det ut for slakting. Himmelen virker overeksponert, noe som den muligens er, men himmelen hadde en sånn hvit farge den dagen, dårlig-vær farge. Har ikke sett så mange kyr/kalver på dette forumet, noe som jeg syns var litt trist. De er jo så tøffe. Joakim. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ...Jeg er den store, stygge mannen som skal spise dere til middag senere. Greit illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Takk PMnormal:). Tok bildet fra sjekta da jeg rodde en tur opp i elva, kalvene var i et sånt merkelig humør, hadde det ikke vært forjerdet så hadde dem nok hoppet i vannet å kommet ut til meg. Hehe. Senere på kvelden når jeg dro ned for å jage dem ut fra jordet, (dem skulle ikke gå der), så visste det seg at der gikk to elger sammen med kalvene inne på jordet. Kalver & elger går visst ikke så veldig godt overens, det kan jeg skrive under på. Var forresten en særdeles spesiell opplevelse å jage opprørte elger med moped.. , men til slutt gjorde begge et elg-eant hopp over gjerdet. PS. PM, har bestilt meg et fast 50mm f/1.8 objektiv, gleder meg som en unge!. Spørsmålet er bare om det blir julaften til helga, eller ei.. . Endret 28. juni 2006 av kimoajaj Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe, morsom historie. Har sett elger og hester beite sammen, det gikk forholdsvis greit. Ser da ut som disse kalvene trives der, masse friskt gress og frisk luft. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 PS. PM, har bestilt meg et fast 50mm f/1.8 objektiv, gleder meg som en unge!. Spørsmålet er bare om det blir julaften til helga, eller ei.. . 6403105[/snapback] Du får i alle fall en god del nye muligheter. Tipper det blir mange bokeh-studier fra deg i fremtiden Lenke til kommentar
NYEPET Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Her er et bidrag i kategorien! Endret 29. juni 2006 av NYEPET Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Morsomt motiv, men det var veldig liten dybde i bildet, det ser nesten ut som kalvene og forgrunnen er limt på. Kanskje du skulle forsøke med et smalere utsnitt? Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Godkveld! Wildbill, Elgene trodde sikkert at hestene var elger, siden de har ca. samme størrelse.. huff nei er ikke godt å si. Dyr er ofte ganske teite, dem springer rundt inni et gjerde, men tør ikke hoppe ut før dem blir skremt ut. Ja jeg gleder meg til å leke meg med blender, regner med det var det du mente PMnormal:). Nypet, fint bilde, gleder meg til å ta noe lignende når jeg får ny linse med stor blender. Kan vell egentlig oppnå ca like lite dybdeskarphet med kit linsen 18-55mm , men det er nå så. Jaudagauda Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sinna Dansekoo Med Horn & Nosering Var greit bildet det, så litt ut som den sorte kua var limt på :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå