Landen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hei! Jeg lurer på om det går ant og overklokke en intel pentium 4 2,53gHz (DELL pc)? Noen muligheter? Endret 28. juni 2006 av Landen Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tror nokk ikke det er mulig. Det er vanligvis sperre for overklokking på ferdigmaskiner. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du kan ikke klokke på dells hovedkort antar jeg. sånn er det ihvertfall med hp og compaq Lenke til kommentar
haakie Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du kan ikke klokke på dells hovedkort antar jeg. sånn er det ihvertfall med hp og compaq 6403648[/snapback] Det har seg slik at dell gjør en siste "innspurt" med prosessorene sine før de kommer i maskinene, de fjerner pinner på prosessoren slik at det er umulig og stille opp fsb ol. Men ettersom hva jeg har forstått var det noe annet med XPS serien fra dell. Men det er bare og prøve, er litt usikker på om det var volt eller fsb de stengte, så hvis det er volt kan du klokke til det blir ustabilt på spenningen. Edit: Prøv med clockgen Endret 29. juni 2006 av haakie Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei! Jeg lurer på om det går ant og overklokke en intel pentium 4 2,53gHz (DELL pc)?Noen muligheter? 6402844[/snapback] Et tips: Ikke kjøp Dell pc neste gang Men skjerm fra Dell går sikkert an Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Får å kunne klokke en dell må du flashe biosen på dellen, men det er en stor skjangse for at du ødelegger Hovedkorte Edit: leif Endret 2. juli 2006 av Rockna Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det finnes noen xps modeller som det går an å overklokke med nyeste bios. Det er svært lite sannsynlig å ødelegge hovedkortet hvis du flasher til riktig bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå