Artistic.Hipster Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Fant frem noen bilder jeg tok for en god stund tilbake å tok dem en tur igjennom PS, synes disse ble ganske flotte selv, men kom gjerne med kritikk (disse ble litt store, bruker selv 1280x1024 i oppløsning å det går greit, men kan kanskje bli litt stort for de med mindre oppløsning) Endret 28. juni 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det første var det eneste som fungerte i den fine art settingen, med rammer og greier. De andre ble for lite spektakulære til den arty fremstillingen. Rammer eller ikke rammer, her fungerte det i alle fall for et bilde. De andre bildene (inkl. s/h-versjonene) er også bra, men jeg ser dem ikke helt for meg som plakatkunst fra Ikea. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe, foretrekker egentlig rammer på alle bildene mine, de ser liksom litt mer komplette ut med en ramme rundt. Men kunne kanskje gått for en litt mer diskret ramme. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det første bildet var virkelig flott, og kledde den høye kontrasten. S/h synes jeg ble kontrasten litt i meste laget i overgangen til venstre i bildet. Nummer tre var også fint, men det var kanskje litt lite detaljer på skjæret, i alle fall på denne størrelsen. Jeg tror begge fargebildene hadde blitt knallbra på stort format, spesielt nummer en! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Likte det første best, og det var virkelig et fint bilde. Likte rammen og. Tommy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Her er jeg enig med PM. Bilde 1 er et flott bilde, men ville vel helst sett det i 'normalt' format. De andre blir litt for lite dramatiske. Dvs himmelen er jo spennende, men havet blir for det meste krusninger og bølgeskvulp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå