Gå til innhold

Billig og bra gaming-mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min meining, nei!

MX518 er den billigste du får. Razer sine og dei nyere Logitech musene er dyrare.

Har brukt mx518 i over eit år og er aldeles fornøyd.

Knappene midt på musen er litt "vrange", er ikkje alltid dei reagerer at du trykker. Ellers er ikkje Logitech sine mus, noko for venstrehendte.

Men du angrer ikkje på vis du kjøper den, for å seie det slik. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kanskje hvis den er såpass billig, så er det i allefall verdt et forsøk, og om den ikke er noe tess så kan du jo bare investere i litt kvalitet ? ;)

Lenke til kommentar
Kva med den musa som er nummer 3 under Datatilbehør---> Mus, joystick, etc.---> Mus på Clas Ohlson? (det gikk ikke å linke til den)

Noen som har noen erfaringer med den? Det står i vert fall at det er en spillemus.

6405445[/snapback]

Har aldri høyrt om den, så eg har mine tvil. Nå skal eg ikkje dømme musen etter bilde, men knappene ser ikkje heilt bra ut. :hmm:

Lenke til kommentar
Styrer i vert fall unna Microsoft Laser Mouse 6000 etter å ha lest alle brukeromtalene.  :thumbdown:

Har du vekta også Elendi? :cool:

Og er det noen som har målene på Logitech G1? Liker at musene er litt store.

6413320[/snapback]

Jaja...Microsoft Laser Mouse 6000 er bra til gaming etter mitt syn :D

Lenke til kommentar
Kanskje hvis den er såpass billig, så er det i allefall verdt et forsøk, og om den ikke er noe tess så kan du jo bare investere i litt kvalitet ? ;)

6408495[/snapback]

Da forsvinner jo hele vitsen og vel så det. Minner meg litt om min far: Trenger et produkt, kjøper det billigste han finner selv om jeg sier han bør gå for kvalitet først som sist. Billige skiten ryker, og han blir nødt til å kjøpe den dyre likevel. Tap: summen av det billigste produktet (som likevel ofte er ganske kostbart). I dette tilfellet tilsvarer det vel minst 50% av en 518.

Dette burde være klart som blekk, men det er overraskende mange som ikke skjønner det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...