knuds Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hei! Er helt ny her, så ikke skyt meg dersom emnet har vært oppe før, kunne ikke finne noe tilsvarende. Jeg lurer rett og slett på om dette minnekortet vil fungere på min nyinnkjøpte Playstation Portable: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54721 Er det noen som har andre tips til hvilke minnekort som kunne være aktuelle å invistere i, og eventuelt fordeler og ulemper med disse? Er dette minnekortet bedre enn det jeg la inn link til ovenfor? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63106 En siste ting jeg lurer på, hva er forskjellen på et Memory Stick Duo og et Memory Stick PRO Duo? - Endre Endret 28. juni 2006 av knuds Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Det øverste standard Sandisk kortet fungerer utmerket til PSP. Det nederste Sandisk Ultra II kortet er også et ypperlig kort, men totalt overkill til bruk i en PSP og helt unødvendig. Vanlig Duo kort ble brukt i eldre Sony utstyr, kjøp Pro Duo og du får brukt det i nyere utstyr som nye Sony kameraer, tlf osv. edit: Forresten, velkommen til forumet! Endret 28. juni 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
knuds Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Takker for raskt svar! Slumpet over dette også: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54723 Står at det er tilpasset PSP, kanskje en tanke å gå for det? Skal bruke PSPen mye til video og musikk. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Dette kortet er ikke særlig annerledes teknisk sett enn det vanlige Sandisk kortet, og ikke noe vits å legge mer penger i. Det fungerer fint med det standard Sandisk kortet du linket til øverst. Gamer kortet er lansert nettopp fordi det appelerer til gamere, da tjener de mer penger. Lenke til kommentar
knuds Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Okai, høres bra ut. Noe sted jeg kan få et 2GB kort til en rimeligere penge enn hos MPX? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tja.. mulig du kan finne det litt billigere uten at jeg vet hvor det er. Men vurder også fraktkostnader, om de har det på lager osv. tips: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...21;c:36126;r:pg http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...21;c:36126;r:pg Vet at dette er gamer-kortet, men fant det billigst. Det ser desverre ikke ut som disse to har det på lager, men prøv www.prisguide.no og søk deg frem. Lenke til kommentar
knuds Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hmmm, okai. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette kortet er ikke særlig annerledes teknisk sett enn det vanlige Sandisk kortet, og ikke noe vits å legge mer penger i. Det fungerer fint med det standard Sandisk kortet du linket til øverst. Gamer kortet er lansert nettopp fordi det appelerer til gamere, da tjener de mer penger. 6402269[/snapback] Og raskere loading times, når man bruker kortet. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kjøp på Qxl. Der får du 2 gb kortene for rundt 500,- nå. Lenke til kommentar
snake_kris Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Okai, høres bra ut. Noe sted jeg kan få et 2GB kort til en rimeligere penge enn hos MPX? 6402300[/snapback] Skal si deg en liten ting, før jul kostet 2gb-kortene over 2000kr! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Lefdal har et til 699, men det er ikke på lager. I tillegg vil det jo komme frakt, så det er ikke mange kronene å spare på å vente til de får inne nye. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg har hardware system 2.05 på min psp... veit der om jeg kan lasta ned spill? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du kan laste ned spill ja, men du får ikke brukt dem. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kjøp den som fargoth kom med.. Her kan man laste ned systemprogramvare (ver. 2.71) http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#locale...ftware_overview Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke oppdater, for guds skyld. Du kan downgrade 2.5 og 2.6 så du kan kjøre all slags homebrew. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke oppdater, for guds skyld. Du kan downgrade 2.5 og 2.6 så du kan kjøre all slags homebrew. 6433940[/snapback] Best å oppgradere da.. Jo ny`er jo bedre Lenke til kommentar
dioX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke oppdater, for guds skyld. Du kan downgrade 2.5 og 2.6 så du kan kjøre all slags homebrew. 6433940[/snapback] Best å oppgradere da.. Jo ny`er jo bedre 6434158[/snapback] ikke hvis du liker og ha flere muligheter med din psp!! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 så jeg trenger bare å kjøpe minne kort og laste spilla ned til det for å spille nedlasta spill?? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 så jeg trenger bare å kjøpe minne kort og laste spilla ned til det for å spille nedlasta spill?? 6434190[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke oppdater, for guds skyld. Du kan downgrade 2.5 og 2.6 så du kan kjøre all slags homebrew. 6433940[/snapback] Best å oppgradere da.. Jo ny`er jo bedre 6434158[/snapback] Hvorfor blir den bedre? Hva kan de med 2.7 gjøre som jeg ikke kan? Jo, de kan vise flashfilmer og flashspill. Men så kan jeg kjøre NES, SNES, Nintendo 64, Neo Geo, Sega, Gameboy Color, Gameboy Advance-spill osv. Jeg kan bruke den som fjernkontroll, jeg kan spille av ISO'er, jeg kan endre teksttypen på menyen, lyder, oppstartsvidoen og oppstartslyden. OSV OSV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå