Dy§no Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har gjort det samme som deg flere ganger uten å oppleve noen problemer. Virker nesten som om du har valgt feil bruker og nå står uten rettigheter . Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Can du fortsatt gå inn i menyen Control userpassword2 ? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Kanskje systemgjenoppretting kan funke? Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nei det tviler jeg på. Men det er kanskje verd et forsøk. hvis du fortsatt kan gå inn i run menyen å skrive Control userpassword2 så kan du jo prøve å sette innstillingene tilbake først. Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tok en titt på hvordan min controlosv.. var satt opp. Har hvist brukt en litt annen fremgangs måte en den du linket til. i vinduet som sier user name og group er det flere bruker navn i en liste . Jeg har merket den som sier Administrator Administrator og haket bort haken i hak av boksen. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå