SmoPe Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg sliter med at når jeg har spilt litt i diverse spill så henger pcen seg. Og en reboot er uungålig. Får desverre ikke testet med noe annet skjermkort en det jeg har (for øyeblikket) POV g3 ti200, men er det noen andre der ute som har nogenlunde samme oppsettet som meg, og har hatt liknende problem. Så vil jeg gjerne få vite litt om hva som kan være feilen. (personlig tror jeg det er skjermkortet. Men man vet jo aldri.) Lenke til kommentar
cyc Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei. Jeg har XP 1600+, Geforce 3 ti 200 og sliter med samme ****skapet. Er forresten ikke bare spill som krasjer min maskin. Når det krasjer kommer det som oftest en hakkelyd og alt henger, eller blir bluescreen. Bluescreensene er forskjellig feilmelding hver gang. Jeg har byttet lydkort og det hjalp ikke. Lurer på om det er skjermkortet som kan gjøre det. Eller RAM selvfølgelig. Har ikke funnet ut noe mer enn det. Håper noen finner ut av dette snart fordi det er jævlig irriterende. CyC Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Sjekk etter om det er noe for varmt.. da pleier den å henge.. (fryse) Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 sjekk denne tråden, kanskje du finner noen svar der?? mitt tips, oppdater BIOS hvis det er kommet nye drivere. Lenke til kommentar
cyc Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei. Da har jeg fulgt mange av rådene jeg har lest. Det jeg gjorde var å innstallere nyeste versjon av Via 4 in 1. Så innstallerte jeg 30.82 av Nvidia sine skjermdrivere. Så innstallerte jeg den via pci latency patch. Har ikke hatt en eneste klikk etter det (selv om det bare er et døgn siden da) Men vi får se om maskinen fortsatt er stabil. Takk for tipsene i alle fall Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hviskeR: Army Of Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå