Jørgen Sørheim Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 5 minutter. Hövel und schkumm, samt en dæsj krem og en dæsj aftershave. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ca. 10-15min med høvel og gel! Pleier å gjøra det grundig Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Først vasker jeg ansiktet i varmt vann, masserer så inn barberskum, barberer meg, vasker meg med varmt vann igjen, deretter kaldt for å lukke porene, så supplerer jeg med ansiktskrem. En kjedelig, dog viktig prosess. 6402126[/snapback] Har egentlig ikke tenkt over det. Gjør det som er best for huden min. Bruker av og til peelingkrem før barbering, kommer an på. Honningmaske etterpå er i hvertfall deilig. 6402757[/snapback] Jeg syns jeg ser en liten JoachimR i deg. On topic: 5-7 minutter, kanskje, med høvel. Har maskin, men bruker den sjelden. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Maks 5min.. prøver å holde det glatt, så det går fort. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Bareberer meg mens jeg dusjer jeg. Ikke noe barberskum eller noe slikt til vanlig. Tar vel ikke mere en max et minutt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 gillette mach 3 tubo nitro faen å latterlige navn å ha på barberhøvler.. men til barberinga.. selv bruker jeg maskin, og MÅ være nøye, alt skal vekk, bruker sikkert 10min+ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 30 sekunder - 6 minutter. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg bruker cirka 5 minutter inkl. hele stasen (trimming av kinnskjegg, innsmøring av balm, beundring i speilet osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå