Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å barbere deg?

Gamlemor

Anbefalte innlegg

Etter en snakk med eirik1989 fant jeg ut at han bruker 4-5 minutter på å barbere seg. Er det vanlig? Personelig bruker jeg omtrent 20 sekunder, så 4-5 minutter hOres ganske vilt ut. Hvor lang tid bruker du?

Jeg trenger en poll!

Edit:

Jeg trudde det var selvsagt at det er snakk om barbering av fjeset og ikke TISSEN men det var det vist ikke. SA her stAr det nA, det er snakk om fjeset og ikke tissen din.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg shaver meg, bruker jeg ca. 5-10 minutter. Liker å ha god tid og gjøre det grundig. Splæsjer kaldt vann i ansiktet etter shaving og masserer ansiktet med Nivea Aftershave Balm.

Lurer på hvor langt tid jentene her på forumet bruker på shaving av ansiktshår jeg :hmm:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bruker vel 10-15 minutt. Først vasker jeg ansiktet i varmt vann, masserer så inn barberskum, barberer meg, vasker meg med varmt vann igjen, deretter kaldt for å lukke porene, så supplerer jeg med ansiktskrem. En kjedelig, dog viktig prosess.

Lenke til kommentar

høvel eller maskin?

har nettop kjøpt meg ny høvel, en gillette mach 3 tubo nitro (elektrisk), den er digg! den går som en drøm i forhold til den jag hadde før (mach 3 turbo)

Skal ta tida på meg neste gang

Bruker du barberskum? eller bare "fukter" du deg?

Lenke til kommentar
Bruker vel 10-15 minutt. Først vasker jeg ansiktet i varmt vann, masserer så inn barberskum, barberer meg, vasker meg med varmt vann igjen, deretter kaldt for å lukke porene, så supplerer jeg med ansiktskrem. En kjedelig, dog viktig prosess.

6402126[/snapback]

Det samme gjør jeg.

Bortsett fra ansiktskrem.

Lenke til kommentar
Personelig bruker jeg omtrent 20 sekunder, så 4-5 minutter hOres ganske vilt ut. Hvor lang tid bruker du?

Jeg trenger en poll!

6402066[/snapback]

Da kan du vel umulig ha gjort det nøye og jevnt? Har sett en kompis gjøre det og han brukte vel rundt fem minutter for å få det 100 % perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...