Gå til innhold

Hjelp! Vil ut av heimvernet!

PROuser

Anbefalte innlegg

Vil bare si at rep i HV er noe av det mest idiotiske jeg har vært med på. Det er sløsing av ressurser. Di burde kutte ut vanlig Heimeværn rep og heller føre alle resurser over til I-styrken. Jeg kommer til å gjøre alt for å ungå flere rep øvelser.

Hei til dere andre HVUV soldater! dimmet derfra juni. 06.

9485594[/snapback]

Jeg dimmet også i juni06

hadde Sorsell som tropp-sjef, du?

9486127[/snapback]

Husker godt den øvelsen jeg hadde på rep. var område sikring. det var bare helt laterlig. VKP'n var bare EN fyr som sto der uten noe annet, alarmen var en hvit trå han kunne dra i og håpe at noen så den bevegde på seg, da den ikke var festet noen ting. Begynte kl. 1800. Ferdig 2400. Hard øvelse gitt. Ikke akkurat som HVUV.

Hadde ikke Sorsell nei. Men var i Tr.3 Kp.B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Du må møte opp på sesjon, møter du ikke opp blir du hentet. På sesjon tester de deg på ulike måter, du får google "sesjon+dimme" så får du opp flere hundre sider som har mange nyttige tips.

9550235[/snapback]

Har vel vært på sesjon om jeg husker riktig, fikk utsatt, de trengte noe info som jeg måtte til legen for å hente å sende inn, selv om dette, plus at legen min skrev på brevet jeg sendte inn at jeg ikke burde bli "tjenestedyktig" før jeg evt. var "sjekket" av en psykolog så ble jeg "tjenestedyktig" for det, så sitter her nå litt småredd for at en innkallelse for en førstegangs tjeneste skal komme. Som jeg har nevnt tidligere i tråden har jeg aldri i hele mitt liv kunne tenke meg å komme i militæret og jeg har overhode ikke lyst til å det nå heller.

Lenke til kommentar
Snakk med en psykolog da, så får du sende inn hva enn psykologen/legen din mener om at du burde bli tjenestedyktig.

9550305[/snapback]

Jeg trodde det var slikt at "militæret" ville sendt meg til en psykolog etter at de fikk det brevet som ble skrevet av legen min? men slik jeg forsto meg på deg så kan jeg bare f.eks møte opp hos en psykolog til uka babla ivei om dette og be de sende inn hva de mener til militæret og håpe på fritak igjen? selv om jeg alt er blitt tjeneste dyktig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...