Frohman Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg har en venn her som nettopp har laget seg en 10 dagers free trial, derfor spør jeg: Hvorfor har han ikke fått velge account name. Det var absoloutt ingen plass der man skulle skrive inn account name og passord. Mottar man dette på mail? Larz Edit: Raske svar folkens! Endret 28. juni 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 account name er noe av det første man må skrive inn under registreringsprosessen. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ja, dette er noe man velger selv og som man skriver mens man lager en account. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg er klar over det, men under registrerings prosessen var det ingen plass å skrive det inn... Og det kom ingen feil om at vi manglet "requierd field". Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Larzemannen skrev: Jeg er klar over det, men under registrerings prosessen var det ingen plass å skrive det inn... Og det kom ingen feil om at vi manglet "requierd field". 6404930[/snapback] eeh.. jo! Min konto ble oppretta på nøyaktig samme måte for ikke mer enn 14 dager siden. Først et 10-dagers pass og deretter en oppgradering (jada.. gikk på en smell der), og jeg måtte spesifisere kontonavnet mitt. Dette husker jeg fordi jeg satt og tenkte ut hva det skulle være. Kameraten din har nok ikke lest godt nok etter Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da har vennen din oversett noe. Såklart må du skrive inn account name/password, dette gjøres tidlig i registreringsprosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå