Gå til innhold

få opratørlåsen får tiden er ute?

Anbefalte innlegg

Vil bare få bekreftet eller avkrefte noe.

Hvis jeg kjøper en telefon hos telenor med fri120 og 12mnd binding.

Vil jeg kunne få koden til oppratørlåsen med en gang fra telenor da? siden jeg uansett er bundet til fri120 abo. i 12 mnd.

håper på noen raske svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men du må betale for det.

Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden.

Kilde: http://telenormobil.no/kundeservice/operat...operatorlas.tnm

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Så lenge du har kjøpt en mobil med binding i 12 mnd mot et Telenor-abbonement, så gir Telenor deg operatør-låskoden hvis du ber om den uten at du må betale noe som helst for det! Du kan regne med det vil ta rundt en uke, i noen tilfeller lengre å få koden..

Lenke til kommentar
Så lenge du har kjøpt en mobil med binding i 12 mnd mot et Telenor-abbonement, så gir Telenor deg operatør-låskoden hvis du ber om den uten at du må betale noe som helst for det! Du kan regne med det vil ta rundt en uke, i noen tilfeller lengre å få koden..

6402411[/snapback]

dette er noe du er 100% sikker på? hørt om folk som har gjort dette? eller gjort det selv?

takk for raske svar alle sammen :thumbup:

Lenke til kommentar

6402411[/snapback]

dette er noe du er 100% sikker på? hørt om folk som har gjort dette? eller gjort det selv?

takk for raske svar alle sammen :thumbup:

6402445[/snapback]

Ja, det gjør de.

Hvorfor skulle de ikke gjøre det? Så lenge du har bundet deg til 12 mnd. abonnement er de uansett sikret å få pengene sine, ettersom du må betale for Telenor-abonnementet selv om du går over til f.eks. Netcom.

Lenke til kommentar
Hva om man kjøper en telefon med entry for så å bruke talkmore eller en annen operatør? Da vil man miste helt bruk av den tasten :/

Entry kan jo være greit en sjelden gang...

6402991[/snapback]

Entry SUGER, legger beslag på action tasten sånn.

Hadde en t630 med sånnt shit, never more.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan man ikke få operatørlåse koden over telefon? Kjøpte meg N80 men siden den er låst til Telenor kan jeg ikke bruke telefonen til å ringe med før porteringen fra Chess er fullført(19.07). Slo på telefonen og la merke til at høyre valgtast var knyttet til ENTRY. Ble litt forbannet over at Telenor tar bort en tast fra meg, men fant ut at du kunne bytte den til noe annet. Så nå er Entry borte. Vet ikke om det er mulig å fjerne det på samme måte med andre telefoner.

Lenke til kommentar

Kan man ikke få operatørlåse koden over telefon? Kjøpte meg N80 men siden den er låst til Telenor kan jeg ikke bruke telefonen til å ringe med før porteringen fra Chess er fullført(19.07). Slo på telefonen og la merke til at høyre valgtast var knyttet til ENTRY. Ble litt forbannet over at Telenor tar bort en tast fra meg, men fant ut at du kunne bytte den til noe annet. Så nå er Entry borte. Vet ikke om det er mulig å fjerne det på samme måte med andre telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...