mobilfreaken Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vil bare få bekreftet eller avkrefte noe. Hvis jeg kjøper en telefon hos telenor med fri120 og 12mnd binding. Vil jeg kunne få koden til oppratørlåsen med en gang fra telenor da? siden jeg uansett er bundet til fri120 abo. i 12 mnd. håper på noen raske svar Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ja, men du må betale for det. Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Kilde: http://telenormobil.no/kundeservice/operat...operatorlas.tnm Endret 28. juni 2006 av Shhhh Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Må du betale 600kr første månden, så 560kr neste måned? Det er jo absurd! Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 det der vet jeg fra før. men jeg har hørt at siden man binder seg til abo i 12mnd skal man kunne få utlevert kode før... er sikker på at jeg har lest det ett sted Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Så lenge du har kjøpt en mobil med binding i 12 mnd mot et Telenor-abbonement, så gir Telenor deg operatør-låskoden hvis du ber om den uten at du må betale noe som helst for det! Du kan regne med det vil ta rundt en uke, i noen tilfeller lengre å få koden.. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Så lenge du har kjøpt en mobil med binding i 12 mnd mot et Telenor-abbonement, så gir Telenor deg operatør-låskoden hvis du ber om den uten at du må betale noe som helst for det! Du kan regne med det vil ta rundt en uke, i noen tilfeller lengre å få koden.. 6402411[/snapback] dette er noe du er 100% sikker på? hørt om folk som har gjort dette? eller gjort det selv? takk for raske svar alle sammen Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Så lenge du har kjøpt en mobil med binding i 12 mnd mot et Telenor-abbonement, så gir Telenor deg operatør-låskoden hvis du ber om den uten at du må betale noe som helst for det! Du kan regne med det vil ta rundt en uke, i noen tilfeller lengre å få koden.. 6402411[/snapback] dette er noe du er 100% sikker på? hørt om folk som har gjort dette? eller gjort det selv? takk for raske svar alle sammen 6402445[/snapback] Ja, det gjør de. Hvorfor skulle de ikke gjøre det? Så lenge du har bundet deg til 12 mnd. abonnement er de uansett sikret å få pengene sine, ettersom du må betale for Telenor-abonnementet selv om du går over til f.eks. Netcom. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 greia er det at jeg skal kjøpe en billig mob med abo og lås, få koden og bryte abo Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvorfor skulle de ikke gjøre det? 6402539[/snapback] jeg sier heller "Hvorfor skulle de gjøre det?"Hva i all verden er poenget med å bruke masse penger på låse telefonene når man kan låse dem opp igjen. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva om man kjøper en telefon med entry for så å bruke talkmore eller en annen operatør? Da vil man miste helt bruk av den tasten :/ Entry kan jo være greit en sjelden gang... Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hva om man kjøper en telefon med entry for så å bruke talkmore eller en annen operatør? Da vil man miste helt bruk av den tasten :/ Entry kan jo være greit en sjelden gang... 6402991[/snapback] så sjeldent som jeg bruker entry skal jeg nok overleve Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 jeg kan nå fortelle dere at telenor gir ut koden hvis du binder deg når du kjøper den dette er bekreftet etter kontakt med Telenor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva om man kjøper en telefon med entry for så å bruke talkmore eller en annen operatør? Da vil man miste helt bruk av den tasten :/ Entry kan jo være greit en sjelden gang... 6402991[/snapback] Entry SUGER, legger beslag på action tasten sånn. Hadde en t630 med sånnt shit, never more. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kan man ikke få operatørlåse koden over telefon? Kjøpte meg N80 men siden den er låst til Telenor kan jeg ikke bruke telefonen til å ringe med før porteringen fra Chess er fullført(19.07). Slo på telefonen og la merke til at høyre valgtast var knyttet til ENTRY. Ble litt forbannet over at Telenor tar bort en tast fra meg, men fant ut at du kunne bytte den til noe annet. Så nå er Entry borte. Vet ikke om det er mulig å fjerne det på samme måte med andre telefoner. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kan man ikke få operatørlåse koden over telefon? Kjøpte meg N80 men siden den er låst til Telenor kan jeg ikke bruke telefonen til å ringe med før porteringen fra Chess er fullført(19.07). Slo på telefonen og la merke til at høyre valgtast var knyttet til ENTRY. Ble litt forbannet over at Telenor tar bort en tast fra meg, men fant ut at du kunne bytte den til noe annet. Så nå er Entry borte. Vet ikke om det er mulig å fjerne det på samme måte med andre telefoner. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har akkurat snakket med telenor nå og de sku fikse opplåsingskode til meg iallefall. kjøpte ny tlf og bandt ab. for 3 uker siden. Er Entry på telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå