sara Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har vært på komplett og kjøpt cd til å brenne filmer på kjøpe de med 800 MB og 90 min. Når jeg skal brenne i nero får jeg melding om at ddet ikke er nok plass på cd'en selv om filen er 600MB. Hva kan jeg gjøre.??:-( Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Prøv å oppgrader firmware. Er ikke alle cd brennere som støtter de nye mediene men mulig en oppgradering hjelper. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Kjøpte samme platene selv, og fikk heller ikke til å brenne på de. Det du må gjøre, er å gå på "Preferences" på Nero og velge at det skal være mulig å overbrenne. Og så må du generelt brenne som "Disc-at-Once"... Tillegg; Det kan også være genialt å oppgradere firmware, ja. _________________ "Let all things be tested; keep to what is good" (1. Tessalonians 5:21) [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-10-14 16:35 ] Lenke til kommentar
Imsdal_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Gå inn på innstillinger -> ekspertalternativer. Kryss av muliggjør disc overburn. Skriv inn 90 minutter på cd'n. Husk på å brenn på disc at once, ellers virker ikke disc overburn. Om ikke dette funker, prøv å oppdater firmware.. Lenke til kommentar
Imsdal_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ikke noe å tenke på, sett 90 minutter, 0 sek og 0 på frm ) Lenke til kommentar
sara Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 takk for rask hjelp Lenke til kommentar
Imsdal_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bare hyggelig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå