Gå til innhold

[løst]Implementasjon av NSFW-tag i 'humor'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å ha en egen knapp man kan trykke på som gjør at det kommer et [NSFW]-ikon ved siden av posten i humor-avdelingen? For de som ikke vet hva jeg snakker om, betyr NSFW "Not Safe For Work", altså det er innhold som du ikke vil at sjefen din skal se.

6401640[/snapback]

Egentlig ganske god ide, men skal du ikke egentlig tilbringe tiden din andre steder enn akuratt humor kategorien i jobb tida ;-)

Lenke til kommentar
Hva med å ha en egen knapp man kan trykke på som gjør at det kommer et [NSFW]-ikon ved siden av posten i humor-avdelingen? For de som ikke vet hva jeg snakker om, betyr NSFW "Not Safe For Work", altså det er innhold som du ikke vil at sjefen din skal se.

6401640[/snapback]

Egentlig ganske god ide, men skal du ikke egentlig tilbringe tiden din andre steder enn akuratt humor kategorien i jobb tida ;-)

6401818[/snapback]

Dette gjelder ikke meg, da jeg som oftest har NSFW-radaren aktiv, og fordi jeg ikke jobber. Dette er for å redde de stakkars sjelene som selv har sagt i utallige tråder i humor-kategorien at de hadde trengt nsfw-warns.

Lenke til kommentar

Er det noe som treges NSFW på, er det ikke bare å rapportere saken, eller legge kategori-regel i humor-kategorien eller der det trengs og så ordner brukeren dette selv?

Kan ordnes ved noen sticky-regler spesifikk for OT-kategorien.

Og gjelder det ikke egene threads, men bare en post så har man skjult/spoiler som kan skjule bildet også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...