Zethyr Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med å ha en egen knapp man kan trykke på som gjør at det kommer et [NSFW]-ikon ved siden av posten i humor-avdelingen? For de som ikke vet hva jeg snakker om, betyr NSFW "Not Safe For Work", altså det er innhold som du ikke vil at sjefen din skal se. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med å ha en egen knapp man kan trykke på som gjør at det kommer et [NSFW]-ikon ved siden av posten i humor-avdelingen? For de som ikke vet hva jeg snakker om, betyr NSFW "Not Safe For Work", altså det er innhold som du ikke vil at sjefen din skal se. 6401640[/snapback] Egentlig ganske god ide, men skal du ikke egentlig tilbringe tiden din andre steder enn akuratt humor kategorien i jobb tida ;-) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Hva med å ha en egen knapp man kan trykke på som gjør at det kommer et [NSFW]-ikon ved siden av posten i humor-avdelingen? For de som ikke vet hva jeg snakker om, betyr NSFW "Not Safe For Work", altså det er innhold som du ikke vil at sjefen din skal se. 6401640[/snapback] Egentlig ganske god ide, men skal du ikke egentlig tilbringe tiden din andre steder enn akuratt humor kategorien i jobb tida ;-) 6401818[/snapback] Dette gjelder ikke meg, da jeg som oftest har NSFW-radaren aktiv, og fordi jeg ikke jobber. Dette er for å redde de stakkars sjelene som selv har sagt i utallige tråder i humor-kategorien at de hadde trengt nsfw-warns. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er det noe som treges NSFW på, er det ikke bare å rapportere saken, eller legge kategori-regel i humor-kategorien eller der det trengs og så ordner brukeren dette selv? Kan ordnes ved noen sticky-regler spesifikk for OT-kategorien. Og gjelder det ikke egene threads, men bare en post så har man skjult/spoiler som kan skjule bildet også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Er noen redde for sjefen sin anbefales de å ikke besøke humorforumet, selv om det til tider kan være vanskelig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg