Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke internett på Dell inspiron 1150

Anbefalte innlegg

Nettverkskontrolleren gidder ikke oppdatere drivere og dermed kommer jeg ikke på internett.

Kode 28 er noe som kommer opp..

Installert chipsett, skjermkort drivere,lyddrivere og dell wirless. Men internett fungerer hverken trådløst eller med kabel.

Hva skal jeg gjøre...? Alle tips tas imot med takk

Dette er foressten kjærsten min sin maskin som ble kjøpt brukt men han sa internetten fungerte da han hadde den, så han formaterte den før han ga den til oss, men vi klarte det ikke så vi har formatert 2 ganger siden det.

Tusen takk for hjel :love:

Endret av alexkl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Lastet ned de nyeste driverne med en annen pc.. Noe som ikke stemmer.. Er alt for mange drivere å laste ned til selve nettverket!

Det fungerer ikke engang med kabel :ohmy: Det fungerer alltid med kabel for meg når jeg har formatert og lagt inn chipsett driverne, men ikke på denne maskinen nei.

Under nettverk på følgende link er det mange drivere, hvilken skal jeg ha?

http://support.dell.com/support/downloads/...0&os=WW1&osl=EN

Skriver dere ned hvilke av disse driverne jeg MÅ ha..?

Lenke til kommentar
Hei.

Lastet ned de nyeste driverne med en annen pc.. Noe som ikke stemmer.. Er alt for mange drivere å laste ned til selve nettverket!

Det fungerer ikke engang med kabel :ohmy:  Det fungerer alltid med kabel for meg når jeg har formatert og lagt inn chipsett driverne, men ikke på denne maskinen nei.

Under nettverk på følgende link er det mange drivere, hvilken skal jeg ha?

http://support.dell.com/support/downloads/...0&os=WW1&osl=EN

Skriver dere ned hvilke av disse driverne jeg MÅ ha..?

6402884[/snapback]

Det skal være nok med én, men du må velge den som heter det samme som kortet i pcen din.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...