Shurom Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Siden jeg ødela logitechtastaturet, tørket jeg støv av det gamle REC tastaturet mitt og det funker som fy. Eneste problemet er at siden jeg ikke brukte det rabla jeg en masse på det. Derfor, er det noen som vet om det finnes noe på markedet i dag som har (nesten) tilsvarende kvalitet? Har egentlig ikke noen spesielle krav, bortsett fra at det skal være god kvalitet og godt å skrive på. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei! Jeg har to slike i hus: Labtec Standard Keyboard. Jeg skriver veldig mye daglig, og jeg har aldri prøvd bedre tastatur. (jeg er programmérer) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hvordan er kvaliteten på et sånt et da? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 viss du velger ett slikt! Så vill du bli fornøyd Dette tastaturet har bra kvalitet... midt er 1 år gammelt, jeg har sølt både cola, og annet drikke, samt mat i det... det er deilig og godt og skrive på. Og har usb kontakt, slik at man kan flytte det over til pcer/laptoper uten vanlig tastatur kontakt Det er kansje litt uvant til og begynne med, men etter litt blir du en reser med det og du vill selv følge at du har kjøpt noe som du selv vill ha Det har ikke noen spesielle ekstra duppeditter på. Det er mail knapp, nett knapp, mute o.l Men det er greiest også.... Det ser tamt ut... men det er digg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 UltraX er IKKE kjent for å vare lenge, noe erfaringene i prisguiden tilsier Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 viss du velger ett slikt!Så vill du bli fornøyd Dette tastaturet har bra kvalitet... midt er 1 år gammelt, jeg har sølt både cola, og annet drikke, samt mat i det... det er deilig og godt og skrive på. Og har usb kontakt, slik at man kan flytte det over til pcer/laptoper uten vanlig tastatur kontakt Det er kansje litt uvant til og begynne med, men etter litt blir du en reser med det og du vill selv følge at du har kjøpt noe som du selv vill ha Det har ikke noen spesielle ekstra duppeditter på. Det er mail knapp, nett knapp, mute o.l Men det er greiest også.... Det ser tamt ut... men det er digg 6405301[/snapback] Fy fy, anbefale dette? De her er billigst mulig bruk og kast tastaturer. Utrolig deilige å skrive på, men har også utrolig kort gjennomsnittlig levetid. Hvis du skulle klare å spore opp et Logitech internet navigator eller SE versjonen av denne bør du nok være fornøyd i lang tid fremover. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er egentlig på utkikk etter et bra tastatur selv. Har slitt da maskina det skal brukes på er en Dell som mangler PS/2. Vil ikke ha flyttet om på tastene i forhold til det "vanlige," heller ikke har 441 xtra multimediaknapper. Noen tips da? PS: liker ikke bærbartastatur, aka flate taster. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Du kan jo ta en titt på Logitech Media Keyboard og Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000. Begge er gode å skrive på og koster heller ikke all verden. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du kan også sjekke ut http://www.daskeyboard.com/ hvis du liker "klikke-keyboard" :-) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Selv syntes jeg Keytronic er kongen av solide og gode tastatur, men jeg vet ikke om du får tak i norske slike lengre. KT1000, KT2000 og KT2001 er nesten klassikere og det siste er hva jeg har. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Selv syntes jeg Keytronic er kongen av solide og gode tastatur, men jeg vet ikke om du får tak i norske slike lengre. KT1000, KT2000 og KT2001 er nesten klassikere og det siste er hva jeg har. 6425899[/snapback] Har tittet etter KT2001 for USB, men på tiden KT2001 ble solgt i norge var det utelukkende PS/2 utgaven som ble solgt. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vil anbefale Saitek sitt tastatur. Lyset i tastaturet kan skrus av heldigvis Test av Saitek. Har hatt dette i snart et halvt år og det er helt konge og skrive på. Stille og komfortabelt. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vil anbefale Saitek sitt tastatur. Lyset i tastaturet kan skrus av heldigvis Test av Saitek. Har hatt dette i snart et halvt år og det er helt konge og skrive på. Stille og komfortabelt. 6426669[/snapback] Litt dyrt, men ikke så ille. Det tastaturer jeg skriver på nå er fra 1996, så nedbetalingstiden for et tastatur er noe lengre enn en skjerm eller, ush, et skjermkort eller CPU. :!: Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Dersom du skal ha god kvalitet og samtid ha et behagelig tastatur så vil jeg anbefale Logitech Cordless Desktop Comfort. I forhold til nye tastaturer er det kanskje litt få hurtigknapper, for mitt bruk er det akkurat passelig. Kontroll til winamp og fem andre knapper som jeg ikke har brukt. Musen som følger med er grei nok, men ikke så bra som nyere produkter. Ettersom jeg kan se er det kun dette tastaturet som er delt i Logitech sitt sortiment, noe jeg synes er litt pussig. Delte tastatur er etter min mening mye bedre enn ordinære tastatur. Man holder armene i en mye mer naturlig stilling og ikke knødd i sammen. Ser jo at Microsokk har flere delte og buede tastatur, om kvaliteten er slik som min fantastiske Logitech vet jeg ikke, det kan kanskje noen andre svare på. Bare se hvor lett jeg skriver!! Det går jo nesten av seg selv Endret 4. juli 2006 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå