Gå til innhold

Blomstereng og bygning

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker å få tilbakemeldinger på to vidt forskjellige bilder, en blomstereng og en bygning. Det eneste som er felles for bildene er at de ble tatt på den samme spaserturen!

På bildet av blomsterengen har jeg dratt til skikkelig i PictureProject (har desverre ikke PS), og ja, det er på/over grensen til grelt. Men likevel synes jeg det ble litt spennende, liker spesielt det lille rolige området oppe i venstre hjørne, samt innslaget av rosa og hvite blomster. Originalen var iallefall dønn kjedelig med et flatt og livløst lys.

Det andre bildet er et klassisk bilde av et høyhus, og jeg har ikke akkurat funnet opp kruttet. Men jeg synes det fungerte ganske bra med utbrent himmel og i sepia farger. Perspektivet er jeg litt usikker på, hva mener dere? Det ble kanskje litt skjemmende med de buede linjene til høyre i bildet?

(Link til version i farger)

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blomstereng bildet var rett og slett dårlig, baklager men det var ikke noe spesielt i det hele tatt.

Men bygningsbildet derimot, det var bra det, veldig forvirrende på en måte, noe som gjør det bra.

Jeg vet ikke hvor jeg skal sette hodet og blikket.

Meget fint :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei. Blomsterenga var ganske kjedelig. Men bygningen derimot. den var stilig:)

tro hvordan det ville blitt hvis hushjørnet hadde gått helt diagonalt med bilderamma?

må teste det ut imorn :)

Har også tatt et lignende bilde som du kan se her hvis du er interessert.

Edit: likte balkongen. ganske klart bilde. stå på :)

Endret av MallRaT
Lenke til kommentar

Utrolig klare og fine farger på det bildet MallRaT, har du brukt polariseringsfilter?

Jeg ble ganske fasinert av dette bygget, og tok en drøss med bilder. Kan jo legge ut noen flere...

Edit: Beklager størrelsen, har lagt ut nye.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...