[TA]Gunners Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Skal kjøpe lett sykkel nå, og har lyst på litt muskler. MEN, er ikke så intersert i bot eller noe. Så hva er straffen for å trimme lett sykler? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Skal kjøpe lett sykkel nå, og har lyst på litt muskler. MEN, er ikke så intersert i bot eller noe. Så hva er straffen for å trimme lett sykler? 6401387[/snapback] Vet ikke om det samme gjelder for moped som scooter. Men er det ikke slik at scooteren blir indratt og førerkortet indratt. Man får også en utsettelse på opptill flere år, noe som også innebærer at man ikke kan prøvekjøre i denne perioden. Som sagt, ikke bekreftet. Bare noe jeg mener å ha fått med meg på Trafikalt Grunnkurs Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du får iallfall en bot, og avskilting? Må nok også vise frem sykkelen TROR jeg Lenke til kommentar
even4 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er veldig liten sjangs for å bli tatt me lett mc.. vist du kjører med alt utstyret på å purken ser at det er lett mc og vist du holder fartgrensa så tror jeg ikke det er noe problem... Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 du kan ihvertfall regne med forenklet forelegg og avskilting. så da må du gjøre den original igjen, og vise på biltilsynet osv. kommer fort på noen tusen ekstra. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 4200kr i bot, og avskilta sykkel. Men lett mc'er blir enkelt og greit IKKE tatt! Jeg ble nettop stoppa i kontroll der de sjekker for trimm på mopeder, de såg at det var lett mc og de sjekka ikke engang om jeg hadde lappen før de ba meg kjøre videre! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er rett som Even og Hamre sier, det at lettsykler blir tatt for trim er så godt som en non-event Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå