Tdale Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Dette er nesten ikke manipulert, skyene var veldig røde/oransje denne kvelden. Litt justering på saturation er alt som er gjort. Tommy Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 oioi, veldig veldig pent! har ikke noe mer og si. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Heavens on fire! Flott bilde Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Flott himmel, jeg synes treet til venstre ga en god balanse mot åskammen til høyre. Men du kunne kanskje lagt begge bildene dine i samme post? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Utrolig fint bilde. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg synes dette var utrolig flott men kansje rammen ble for tjukk. Selv liker jeg rammer på bildene og måten de er laget på er veldig bra utenom den sorte som jeg da synes ble litt for fet. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg blir aldri helt sikker på om jeg skal bruke ramme eller ikke...hvilken farge, hvilken tykkelse osv.... Tommy Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Spennende indeed. Prøv å snu det opp ned og fjern det treet. det ble stilig. da kan folk lure på hva du har tatt bilde av Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Spennende indeed. Prøv å snu det opp ned og fjern det treet. det ble stilig. da kan folk lure på hva du har tatt bilde av 6402396[/snapback] Da ser det faktisk ut som en planet eller noe.. kult... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 nydelig bilde. veldig bra ramme også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå