tore- Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Etter et par timer eller etter en reboot resettes win2k klokken til 2. mars, og setter klokken en time tidligere enn hva den egentlig er. Har null peiling på hva det er som gjør dette. tips? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Min umiddelbare tanke er at BIOS-batteriet på hovedkortet er gåent. Det ser ut som et klokke-batteri (hvis det er stasjonær pc det er snakk om). Du kan prøve å bytte det eller oppgradere BIOS hvis det alltid har vært slik. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 bios datoen er jo helt fin, den er alltid fin. tviler på feilen ligger der Lenke til kommentar
tore- Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg kan jo gå til det drastige steget å bruke et program som sjekker klokken hvert kvarter Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Eller du kan skifte hovedkort. Det hjelper, men kan koste litt. Hvis du har pengene så hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå