neadii Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) I denne guiden skal jeg lære deg å lage egen bakgrunn i CS 1.6. 1. Last ned programmet som heter Cake her. Det programmet converter filene til tga format. 2. Unzip alle filene utenom Instructions_Readme.txt hvis du ikke vil lese den og. Unzip dem til en mappe etter ditt valg. 3. Åpne programmet. 4. Trykk Load Image og finn bilde ditt. Jeg syntes det var litt vanskelig med å finne mappa bilde var i, siden det ikke gikk ann, eller så er jeg veldig noob, så jeg putta heller bildet mitt i den mappa Load Image starta i, i mitt tilfelle starta den i C:\ disken. Så klikker du på bildet, og deretter trykker du på Open 5.Trykk Save To Directory, og så klart mappen etter ditt valg. 6. Lag en mappe i cstrike mappen din som heter resource og inni resource mappa lager dere en mappe som heter background, for dere som ikke vet hvor cstrike mappa er så er den i: D:\Programfiler\Steam\SteamApps\din bruker\counter-strike\cstrike. Kan hende at dere har steam på en annen disk. Når du har laget mappene skal "adressen" se sånn ut D:\Programfiler\Steam\SteamApps\din bruker\counter-strike\cstrike\resource\Background. Igjen kan disken din variere fra min. 7. Flytt alle filene tga filene over i mappen background. 8. Start CS, nå skal du ha en egen bakgrunn i cs. Hvis du har gjort alt riktig. GL Denne guiden er ikke kopiert, men jeg har lagt den ut på andre forum også. Første forumet jeg la den ut på er her, der jeg er under nicket Panic Killer. Endret 9. oktober 2006 av neadii Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette var jo bra. Skal legge ut mine bilder Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Selve guiden er kanskje ikke kopier, men det var faen ikke du som klarte å finne på dette =) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 har så klart ikke funnet på dette nei, men guiden i seg selv har jeg skrevet 150% Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Lol. Greit, fant det så rart at du liksom har laget det lille programmet men ikke klarte å søke gjennom filer med det. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Lol. Greit, fant det så rart at du liksom har laget det lille programmet men ikke klarte å søke gjennom filer med det. 6504706[/snapback] hmm? laget programmet? lol jeg har ikke laget det lille hemma programmet fant link til programmet på catch-gamer.... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Funka jo som faen dette her jo *overraska* må bare finne noen feite bilder å ha da.. Lenke til kommentar
punq Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) 6401330[/snapback] Hva er tga filer..? Endret 8. august 2007 av b-real Lenke til kommentar
Weir Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Takk for guiden her er min: http://i127.photobucket.com/albums/p143/mo...c16bakgrunn.jpg Legger ut link siden bildet er stort ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Takk for guiden her er min:http://i127.photobucket.com/albums/p143/mo...c16bakgrunn.jpg Legger ut link siden bildet er stort ^^ 7985772[/snapback] Funker detta til Source? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Tviler på at det funker til Source, men det skader jo ikke å prøve. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) 6401330[/snapback] linken funker ikke. den for å laste ned cake Endret 8. august 2007 av b-real Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Slutt å sitere ... Fet guide, det funker fresht. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Slutt å sitere ... Fet guide, det funker fresht. 8544973[/snapback] LINKEN FUNKER IKKE! JEG FÅR IKKE LASTET DET NED. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Linken funker ikke! Jeg får ikke lastet det ned. 8545023[/snapback] http://www.fpsbanana.com/tools/72 Endret 6. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skal fungere i Source og, om jeg husker rett. Er bare at bakgruns filen ligger i GCF folderen, og om jeg ikke tar feil er den i samme format som texturene i Source. Skal sjekke ut dette når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå. Angående Cake, et annet program som fungerer like godt er IrfanView. Det kan du laste ned her. Ellers ikke en dum guide til å endre bakgrunn, skal sjekke opp for Source for dem som er interesert i det. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hmm... Når jeg har kopiert de nye filene til background mappa og starter steam er bakgrunnen svart og flimrer. Er helt sikker på at jeg har gjort alt helt korrekt..? EDIT: Jeg ser at .tga filene til bakgrunnen som jeg har på grunn av CEVO-gui (denne funker) er omtrent like store med 2 unntak. Når keg lagerm in egen så blir det flere forskjeller i størrelsen på filene... Endret 8. august 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 -snipp- 9235726[/snapback] Har du sletta de gamle filene fra BG mappa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå