Exeter Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har nylig anskaffet en iPod Video spiller da jeg tenkte at det ville være kjekt å kunne høre på musikk og se film på vei til jobb. Etter å ha herket meg gjennom iTunes, så får jeg lagt til musikk uten problem. Men jeg fatter ikke hvordan jeg kan få lagt over noen filmer. Prøvde å legge over et lite .avi og en .mpg video klipp men får bare "ukent feil" Prøver å legge til hele "morro video" mappen, men ingenting dukker opp i iTunes vinduet. Under innstilliger og iPod, er det en video knapp, men her er alt "grået ut" Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Filene må konverterast til eit iPod-venleg format, noko iTunes kan gjere: Sync Home Movies With iTunes, you can create iPod-compatible versions of your home movies in MOV, MPEG and MP4 format. Just choose Convert Selection for iPod from the Advanced menu — no extra conversion software required. Then sync to iPod and go on your way. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Takk for svar, men etter mye bitching solgte jeg hele driten til en kompis etter få timer. Så da må jeg bare finne et annet produkt som kan spille musikk og film. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Takk for svar, men etter mye bitching solgte jeg hele driten til en kompis etter få timer. Så da må jeg bare finne et annet produkt som kan spille musikk og film. 6404269[/snapback] ehe, var vel en litt drastisk løsning etter så kort tid og prøvelse? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva med Creative Zen Vision:M. En veldig bra spiller til både musikk og video. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Creative Zen Vision:M 30Gb ser kul ut. Er det slik at jeg kan koble den rett til USBn og "jobbe rett på spillern" DVS legge opp den musikken og de filmene jeg vil i ønskede mapper. Og den leser da .avi .mp3 osv uten å måtte konvertere? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Den leser mp3 uten og konvertere. Om den leser avi uten å konvertere spørs hvilket kodek det er på filmen. Musikken sorteres etter id3 tager. Filmene og bildene sorteres etter hvilke mapper du legger de i. Hvis du bruker Windows XP trenger du ikke noe program for å overføre filer, men jeg bruker programmet som følger med og da drar jeg over filene med utforsker. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du burde vel ha prøvd et par dager til før du solgte den... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 . Og den leser da .avi .mp3 osv uten å måtte konvertere? 6405528[/snapback] avi og mp3 trenger ikke noe konvertering nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå