Wickedlike Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann, Vi har et bra fungerende nettverk her u huset, men jeg har datan ganske langt fra routeren, den er trådøs men jeg brukder ledning. Men jeg lurer på om det går ann å kople en Switch etter routeren slik at jeg kan ha LAN på romet mit, jeg prøvde men fikk det ikke til å funke Kontakt - Modem - Trådløs Router - 2PC'r En med ledning en trådløs (slik er det) Kontakt - Modem - Trådløs Router - 1PC (trådløs koplet) ........................................................4port Swich - 4PC'R (vil ha det slik) Jeg vil lisson at den ledningen som jeg har i datan min skal kunnes koples til en switch som jeg og venne mine kan kople oss til, Hvis noen skjønner hva jeg snakker om, Kan dette funke ? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann, Vi har et bra fungerende nettverk her u huset, men jeg har datan ganske langt fra routeren, den er trådøs men jeg brukder ledning. Men jeg lurer på om det går ann å kople en Switch etter routeren slik at jeg kan ha LAN på romet mit, jeg prøvde men fikk det ikke til å funke Kontakt - Modem - Trådløs Router - 2PC'r En med ledning en trådløs (slik er det) Kontakt - Modem - Trådløs Router - 1PC (trådløs koplet) ........................................................4port Swich - 4PC'R (vil ha det slik) Jeg vil lisson at den ledningen som jeg har i datan min skal kunnes koples til en switch som jeg og venne mine kan kople oss til, Hvis noen skjønner hva jeg snakker om, Kan dette funke ? 6400876[/snapback] prøv å bruke switch, før WLAN router.... kontakt -> modem -> switch ->WLAN Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Funka ikke det heller. Men jeg skulle jo ha det så vanskelig =P Fant ut en lettere måte, nå er Modemet i 1etg, og i den lange ledningen som pleide å gå til datan min går nå fra Modem til ruter altså er ruteren her hos meg =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå