Gå til innhold

koble fra harddisk?

Anbefalte innlegg

Nå er situasjonen slik at pc'en min har tatt kvelden(den er død og vil ikke engang starte) og jeg må levere den fra meg til en nær slektning som skal forsøke å fikse den.

Problemet mitt er at rett før maskinen takket for seg så kom jeg i skade for lagre en hel serie med pron-bilder direkte på skriveborddet. :roll: . Er derfor redd for at slektningen min skal klikke seg inn på disse etter å ha fikset maskinen. :(

Tenkte derfor at jeg skulle prøve å ta ut HD'en min, som er en SATA-hd, og sette den inn i en annen maskin for å få sletta de upassende bildene :blush: Vil dette fungere?

Lurer også på hvordan man får løse den røde kontakten som går fra harddsiken til hovedkortet. Den sitter jo bom fast!

Ønsker seriøse svar please! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så lenge det ikke er hd som er ødelagt skulle det gå veldig fint. jeg regner med at slekningen din har sett pron før.. så jeg tror han ikke det tar skade av å se slikt med mindre du har noe helt sykt på maskinen din...

6400888[/snapback]

hehe, nei men det er best å få det fjernet for sikkerhets skyld. :D

Noen som vet hvordan man får løs den ***vetes røde SATA-kabelen?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får løs den ***vetes røde SATA-kabelen?

6402254[/snapback]

ta spenntak og dra til :p

tror det er litt avhengig av hvor gammel kabelen er.... på nyere kabler er det såvidt jeg vet noen "festemekanismer" som gjør at du må klemme på hver side av kontakten for å få deg ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...