albe Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har et Abit FG3 med tv utgang og inngang. Problemet mitt er at jeg ikke får bilde på monitoren samtidig med TV-bilde. Jeg velger hvilken jeg skal bruke i driveren (nVidia referansedriver 23.10) Det som er vanskelig er å åpne filer ol. på TV. Å skifte fra TV til PC er også vanskelig fra TV'en. Den er så jo ullen og uleselig til alt annet enn film. Den er også langt unna PC-en. 1- Vet noen om en måte å få bilde både på PC og TV? 2- Vet noen om mulighet for å definere en hotkey/macro/etellerannet for å koble over fra TV til PC samtidig som vi øker skjermoppløsningen fra 800x600 og tilbake til 1024x768? Jørgen Bjørnes Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Da må skjermen klare å vise 50Hz hvis du skal ha bilde og det har den ikke godt av. Skjermen min slår seg av om jeg prøver så lav oppdateringsfrekvens, regner med at de fleste monitorer i dag har en eller annen sikkerhetsfunksjon som ikke lar deg vise skadelige frekvenser. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg hadde et ati kort en gang i tida, og det viste på begge uten problemer. Tror det er noe med at nvidia kortene som gjør at de sender infomasjon til en utgang. Så det vil nok ikke funke med en skjerm som takler 50 hz heller tror jeg ...:sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå