EspenE Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Kansje litt på kanten når det gjelder presis beskrivelse, men han er definitivt sovende og eieren finner nok en viss skjønnhet i kreaturet. Endret 28. juni 2006 av EspenE Lenke til kommentar
catzy123 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Haha, smaken er som baken, er det ikke noe som heter det? :!: Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Fy og skuffet jeg ble når jeg så motivet... :!: Syntes det var ett helt ok bilde, men skjønn var vel og ta i litt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 genial tittel på et bra bilde .) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hehe=) han er den fineste kua j har sett på lenge Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Steike jeg ble skuffa da. :!: Jaja, hvis en ku er skjønn i dine øyne så. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Men dette er da ingen ku? Er vel heller en okse, er eller kanskje er det en mandig ku? Jeg syntes hvertfall bildet ble fint, selv om jeg ville hatt en liten kontrastøkning. og kanskje litt sterkere farger. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Faen så grell den kua var. Veldig anonymt bilde i grunn. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Men dette er da ingen ku?Er vel heller en okse, er eller kanskje er det en mandig ku? Jeg syntes hvertfall bildet ble fint, selv om jeg ville hatt en liten kontrastøkning. og kanskje litt sterkere farger. 6401493[/snapback] Jeg tolker det i allefall som en okse. Prøvde meg litt i Elements 2 med farger og kontrast, men fikk ikke noe særlig ut av det med mine ringe evner. At olympusen bildet er tatt med "ferdigtygger" veldig mye slik at det ikke er all verden å jobbe med, samt at jeg kunne vært bedre i bildebehandling er vel en medvirkende årsak. Endret 28. juni 2006 av EspenE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå