TLZ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå synes jeg de har en særdeles funky versjon av Bob Dylan sin Maggie's Farm. Synes det er den kover-sangen som passer dem best. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Må få sjekket ut The Good, The Bad & The Queen. Ny britisk supergruppa bestående av bla. Damon Albarn (Blur og Gorillaz-vokalisten), gitaristen i The Verve, Paul Simonon fra The Clash og en annen ukjent oldistromming jeg ikke har hørt om. 7781244[/snapback] Jeg har hørt en del på den nye platen deres de siste dagene, og min konklusjon er det er et litt over middels bra popalbum... Sannsynligvis verdt å sjekke ut hvis du liker indie/brit-pop/rock. Min anmeldelse av det; http://www.kulturo.no/anmeldelser/cd/the_g...the_queen/35618 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sitter nå og hører på Intrigue - Eadni Nieida. Steike morsom samerock, hvis man skal kalle det for det. Flere her som har hørt noe fra dette bandet? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Satt på dass (vi har en eller annen NRK radio stillt inn der) og hørte på at en eller annen fyr pratet om The Good, The Bad & The Queen - The Good, The Bad & The Queen. Han likte ikke albumet tydeligvis. Jeg skaffet meg albumet, og hører gjennom det nå. Synes det er ganske bra. Artig at man oppdager ny musikk på dass. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det mulig å ikke like denne låta? Stemmen og gitarspillet til Mark Knopfler er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Begynte å høre på Queen igjen Mark Knopfler har noen gode Denne var "myk" og god. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg fant CD-en jeg fikk av onkelen min for en del år si den. Queen - Greatest Hits I, men jeg må nesten skaffe mer for å høre det andre de har laget. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som liker Motorpsycho her? Sitter og hører på Black Hole/Blank Canvas her. Noen skikkelig knallåter allerede. Kill Devil Hills er den beste norske låta jeg har hørt på flere år. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Stesøstern min prøver alltid å få meg til å høre på det, men jeg har aldri gjort det. Kanskje jeg burde gjøre det en gang? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Stesøstern min prøver alltid å få meg til å høre på det, men jeg har aldri gjort det. Kanskje jeg burde gjøre det en gang? 7797611[/snapback] Jeg har heller ikke sjekket det ut før nå. Burde jo ha gjort det før, Demon Box og Timothy's Monster er jo regnet som norges to beste plater gjennom tidene av mange musikkelskere. Uten at jeg har hørt de skivene da. Men BH/BN virker lovende. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Liker en ny artist jeg har blitt kjent med, Brad Mehldau. Veldig behagelig jazz musikk. Ikke for avslappende men fremdeles ikke noe bråkete. Lurer på om det er normalt for en 15 åring å høre på jazz, fikk en kommentar om det på skolen i dag. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Haha. Vedkommende mente at man må være over 40 for å like jazz? Endret 25. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva gjør en drittsang som Fitter Happier på et konge album som Ok Computer? Huff Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva gjør en drittsang som Fitter Happier på et konge album som Ok Computer? Huff 7799131[/snapback] Kan ikke engang kalles en sang, er bare en filler. Godt gjort å bry seg så mye om den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Drittsang? Den er et finurlig lite stykke som passer inn i tematikken til albumet... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Drittsang? Den er et finurlig lite stykke som passer inn i tematikken til albumet... 7799154[/snapback] Nettopp. En nødvendig filler som passer perfekt inn i fremtidsalbumet OK Computer. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Den bruker macintosh stemmen = win for min del Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen som liker Motorpsycho her? Sitter og hører på Black Hole/Blank Canvas her. Noen skikkelig knallåter allerede. Kill Devil Hills er den beste norske låta jeg har hørt på flere år. 7797508[/snapback] un chien d'espace, the wheel, giftland og golden core er de jeg liker best, førstnevnte er meget herlig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er der flere enn meg som synes Megadeth er et så dårlig navn at det bare er til å le av? Jeg overhørte en samtale da noen snakket om Megadeth, og jeg trodde ikke det kunne være sant at noen kunne kalle et band noe sånt. Beklager hvis jeg provoserer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) BM-band har verre navn. Bandnavnet preges vel kanskje av å være over 20 år gammalt. Endret 25. januar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå