Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må få sjekket ut The Good, The Bad & The Queen. Ny britisk supergruppa bestående av bla. Damon Albarn (Blur og Gorillaz-vokalisten), gitaristen i The Verve, Paul Simonon fra The Clash og en annen ukjent oldistromming jeg ikke har hørt om.

7781244[/snapback]

Jeg har hørt en del på den nye platen deres de siste dagene, og min konklusjon er det er et litt over middels bra popalbum... Sannsynligvis verdt å sjekke ut hvis du liker indie/brit-pop/rock.

 

Min anmeldelse av det; http://www.kulturo.no/anmeldelser/cd/the_g...the_queen/35618

Lenke til kommentar

Satt på dass (vi har en eller annen NRK radio stillt inn der) og hørte på at en eller annen fyr pratet om The Good, The Bad & The Queen - The Good, The Bad & The Queen. Han likte ikke albumet tydeligvis. Jeg skaffet meg albumet, og hører gjennom det nå. Synes det er ganske bra. Artig at man oppdager ny musikk på dass. :wee:

Lenke til kommentar
Stesøstern min prøver alltid å få meg til å høre på det, men jeg har aldri gjort det. Kanskje jeg burde gjøre det en gang?

7797611[/snapback]

 

Jeg har heller ikke sjekket det ut før nå. Burde jo ha gjort det før, Demon Box og Timothy's Monster er jo regnet som norges to beste plater gjennom tidene av mange musikkelskere. Uten at jeg har hørt de skivene da. Men BH/BN virker lovende.

Lenke til kommentar
Noen som liker Motorpsycho her? Sitter og hører på Black Hole/Blank Canvas her. Noen skikkelig knallåter allerede.

 

Kill Devil Hills er den beste norske låta jeg har hørt på flere år.

7797508[/snapback]

 

un chien d'espace, the wheel, giftland og golden core er de jeg liker best, førstnevnte er meget herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...