Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rage Against the Machine skal visst ta seg sammen for en konsert i USA, mener på at det var store fans her, selv hater jeg dem. Dette er vel store nyheter for dere.

 

Kilde

Rage Against the Machine, the seminal L.A. band that made heavy music into political manifesto, will reunite after a seven-year lull for one show as the headliners at the 2007 Coachella Valley Music and Arts Festival.

7779272[/snapback]

Mistet all interesse etter Audioslave og deres coversanger. Dessuten er RATM bare reklamemusikk nå =/

Lenke til kommentar
Rage Against the Machine skal visst ta seg sammen for en konsert i USA, mener på at det var store fans her, selv hater jeg dem. Dette er vel store nyheter for dere.

 

Kilde

Rage Against the Machine, the seminal L.A. band that made heavy music into political manifesto, will reunite after a seven-year lull for one show as the headliners at the 2007 Coachella Valley Music and Arts Festival.

7779272[/snapback]

oOOOHOHOO...

 

Endelig!

 

Håper Audioslave(som etter andre album ble til et drittband) blir lagt på hylla til fordel for dette og at de turnerer Norge. Har 2 Live-DVD'er av dem, beste livebandet jeg vet om. =D

 

LarsP: Damn, det var genialt! Både musikk og bilde.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Håper Audioslave(som etter andre album ble til et drittband) blir lagt på hylla til fordel for dette og at de turnerer Norge. Har 2 Live-DVD'er av dem, beste livebandet jeg vet om. =D

7779993[/snapback]

Jeg har tre :love:

 

Zack har fremdeles ikke fått gitt ut noe skikkelige greier enda, bare obskur undergrunns hip-hop med smått pensjonerte produsenter som aldri burde sett dagslys.

Cornel har gått solo.

Audioslave suger.

 

Så med litt flaks, om universet er på vår side, så vil RATM gjenforenes og dra på verdensturne :love:

Lenke til kommentar
Fortell hva han heter. Kanskje vi andre vet hvem han er :p

7781481[/snapback]

 

Bandet består av (så vidt jeg vet):


  •  
  • Damon Albarn (Blur og Gorillaz).
     
  • Simon Tong (The Verve og The Shinning).
     
  • Paul Simonon (The Clash).
     
  • Tony Allen (Fela Ransome Kuti).
     

Hva de forskjellige spiller tipper jeg de fleste greier å gjette seg til.

 

RATM på Hove hadde vært sykt. Førsteskiva er klassikern, alle sangene er fantastiske på den. De andre utgivelsene er ikke så bra.

7781078[/snapback]

 

Renegades er jo bare herlig. :ohmy:

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Jeg synes Renegades var på mange måter bedre enn debuten, da det var her de virkelig prøvde seg på noe "nytt" med sanger som Renegades Of Funk.

 

:)

7782069[/snapback]

 

De prøvde seg på noe så nytt som et album med coverlåter. Så banebrytende...

 

Forøvrig så er originalen av Afrika Bambaataa ørti snes kulere.

Lenke til kommentar
Jeg synes Renegades var på mange måter bedre enn debuten, da det var her de virkelig prøvde seg på noe "nytt" med sanger som Renegades Of Funk.

 

:)

7782069[/snapback]

 

De prøvde seg på noe så nytt som et album med coverlåter. Så banebrytende...

 

Forøvrig så er originalen av Afrika Bambaataa ørti snes kulere.

7782644[/snapback]

 

Spilt inn på en ny og annerledes måte.

 

Skal man ta for seg hver ting så enkelt blir det sannelig ikke mye som blir nytenkende; "Han skrev en sang ... Dæven, så banebrytende".

 

 

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Får være så "nytt" og "annerledes" som bare det. Idéen er eldgammel og utførelsen milevis under par. Med bare to hørbare låter (The Ghost of Tom Joad og How I Could Just Kill A Man) hvis originaler fortsatt er lysår foran RATM sine utvanna b-utgaver så føyk denne plata raskt i søpla her til gards.

 

Nei, takke meg til Evil Empire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...