Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg anbefaler deg å begynne med det første albumet Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Et annet Ulver-album som kan anbefales er jo Bergtatt (i alle fall i mine øyne). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Et annet Ulver-album som kan anbefales er jo Bergtatt (i alle fall i mine øyne). 7760301[/snapback] Med det første albumet mener jeg Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler, ikke den horrible demoen Vargnatt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Et annet Ulver-album som kan anbefales er jo Bergtatt (i alle fall i mine øyne). 7760301[/snapback] Haha. --- Men ja, Bergtatt, så Themes så Svidd Neger så Blood Inside. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg syns han skal høre gjennom hele diskografien kronologisk (if you know what I mean: 3. -> 4. = ??? hos fansen), kanskje med unntak av Vargnatt, for den demoen er virkelig elendig. Merkelig at Ulver fikk platekontrakt med den (hvis det var derfor, da). Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg syns han skal høre gjennom hele diskografien kronologisk (if you know what I mean: 3. -> 4. = ? hos fansen), kanskje med unntak av Vargnatt, for den demoen er virkelig elendig. Merkelig at Ulver fikk platekontrakt med den (hvis det var derfor, da). 7760406[/snapback] Jeg syns personen som skal sjekke det ut bør spørre seg selv om man vil høre folk black metal, black metal, experimental rock, electronica eller weird shit først også velge jomfruplate etter det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tssh, la ham få seg en overraskelse Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ryktene har gått ei stund, men ble i dag bekreftet av LA Times og RATM.com, Rage Against the Machine gjenforenes på Coachella festivalen i California. Utrolig, det hadde jeg aldri trodd! http://www.latimes.com/entertainment/news/...ack=1&cset=true Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Heh, emo musikk har fått sin egen sjanger nå. http://cdbaby.com/style/124 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 PUBLIC ENEMY KOMMER TIL TRONDHEIM! :D:D Sist gang de var her så leverte de den beste konserten jeg noensinne har vært på. Herregud som jeg gleder meg. :D Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Leste det på adressa.no i dag, hadde slått hjul av glede om jeg hadde hatt plass og egenskaper til sånt. Gleder meg noe enormt. Endret 22. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 PUBLIC ENEMY KOMMER TIL TRONDHEIM! :D:D Sist gang de var her så leverte de den beste konserten jeg noensinne har vært på. Herregud som jeg gleder meg. :D 7777860[/snapback] Utdyp! Hvor og når? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Takk skal du ha! Jøss, den er bankers! Syns programmet til samfundet så rimelig tynt ut tidligere her, men nå.. Imponert. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Dette må være noe av det latterligste jeg noen gang har sett: Vennligst diskuter! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 HAHAHAH! Destroyer of false Metal!! Jeg tror jeg dør! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Rage Against the Machine skal visst ta seg sammen for en konsert i USA, mener på at det var store fans her, selv hater jeg dem. Dette er vel store nyheter for dere. Kilde Rage Against the Machine, the seminal L.A. band that made heavy music into political manifesto, will reunite after a seven-year lull for one show as the headliners at the 2007 Coachella Valley Music and Arts Festival. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå