hylo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du er villig til å bli fan av verdens beste band kan du kjøpe deg en eller annen cd fra 16 horsepower. Har ikke noe betydning hvilken du velger, siden den vil være bedre enn alt annet du kan tenke på å kjøpe. 7596798[/snapback] Woven Hand, takk. Hakket mer downtuned. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du er villig til å bli fan av verdens beste band kan du kjøpe deg en eller annen cd fra 16 horsepower. Har ikke noe betydning hvilken du velger, siden den vil være bedre enn alt annet du kan tenke på å kjøpe. 7596798[/snapback] Skal vurdere dette ja Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kan like godt vurdere Woven Hand som Hylo også nevnte, frontmannen i 16 Horsepower er frontmannen der også. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) De hadde ingenting De var utsolgt etter jul... men ville få inn nye cder ut på nyåret. Hvilken type musikk er Woven Hand og 16 Horsepower? I samme gate som...? Endret 29. desember 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) 16 Horsepower @ Myspace Woven Hand @ Myspace Endret 29. desember 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er det bare jeg som synes Britney blir helt patetisk i denne reklamen? Pink er btw råtøff, og Beyonce er . Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ah, ja. Beyonce ser ut som en gudinne, og musikken er faktisk ikke den verste som herjer på VG-lista. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er det bare jeg som synes Britney blir helt patetisk i denne reklamen? Pink er btw råtøff, og Beyonce er . 7604908[/snapback] Digger Pink, høyrt mykje på ho. Patetisk veit eg ikkje, ho sto no der å sang som dei to andre, dog den dårlegaste av trioen. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Britney er da ikke noe mer patetisk enn de to andre... Men Beyonce synest jeg overdriver med de kraftige "rullingene", og når den beaten kommer inn da hun synger synest jeg er litt jalla. Men det var genial film, sikkert ikke av de billigeste å lage... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Flere enn meg som synes det kommer litt for mange; "den store [sett inn artistnavn]"-tråder nå? Jeg synes at hvis man skal lage en sånn tråd må man i hvertfall gjøre det ordentlig ved f.eks. og lage en albumguide Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vet ikke om jeg synes det er for mange, men jeg synes at når det først skal lages en diskusjonstråd om en artist/gruppe, bør det gjøres skikkelig (med albumguide, artist-/bandinfo, o.l.). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jepp, det er blitt så mye søppel på dette forumet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen som sitter inne med noen band som kombinerer elektronika og scratching? Noe ala Quentin Dupieux ? Jeg tenker ikke på sånn BOOM BOOM BMW.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er vel mest han derre saluttknall som poster slike tråder. Skriver artistnavnet feil, og elendige emnetitler. Men jeg synest også at alle som skal lage en tråd om en artist, må også skrive en albumguide... Ny regel? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Trommeslageren i Behemoth må da være en blekksprut! ---- For dere som ikke har sjekka ut Pandora er dette et bra tidspunkt. Funker overraskende bra, iallefall innimellom. Endret 1. januar 2007 av Ø.B. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) noen som husker hva de kjente symfoniene heter igjen? den i Apokalypse Now f.eks, type symfonier som kan bli brukt i krigssammenheng. ellers var 16 horsepower ganske bra Endret 1. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 noen som husker hva de kjente symfoniene heter igjen? den i Apokalypse Now f.eks, type symfonier som kan bli brukt i krigssammenheng. ellers var 16 horsepower ganske bra 7620139[/snapback] John Williams - Duel Of The Fates Konge sang da Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 høre på Leonard Cohen- The Partisan når man er litt smådeppa er egentlig deilig... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Dagens musikkanbefaling fra Lars: From a Second Story Window - Delenda (2006) Amerikansk mathcore med schwung og trøkk! Anmeldelse: Rocknworld: 9,8/10 Metalreview: 5/6 Samples/mp3 finner man her: Myspace Endret 2. januar 2007 av LarsP Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dagens musikkanbefaling fra Lars:*snip* 7624141[/snapback] Tuttemei. No fikk eg lyst å spele i metalband igjen. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå