Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal la være å ta diskusjonen om cd-ripping her, men har et annet spørsmål i den gaten: Er det stor forskjell på kvaliteten på forskjellige studioinnspillinger til artister?

7577570[/snapback]

 

Kommer jo an på åssen utstyr de bruker det da...

7577599[/snapback]

Mhm. The fire kan jo høre på Kvledssanger og så nattens madrigal etterpå.

Lenke til kommentar

Noen som har liker Mark Knopfler? eller hans real navn er jo Mark Freuder Knopfler.

 

eller bandet hannes dire straits. han har jo mye bra musikk da ^^

 

spilte foresten sultans of swing på skolem til jul nå. og jeg og en kompis spilte black sabbat etterpå da. ^^ med Paranoid ;)

 

men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =)

Lenke til kommentar
Noen som har liker Mark Knopfler? eller hans real navn er jo Mark Freuder Knopfler.

 

eller bandet hannes dire straits. han har jo mye bra musikk da ^^

 

spilte foresten sultans of swing på skolem til jul nå. og jeg og en kompis spilte black sabbat etterpå da. ^^ med Paranoid ;)

 

men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =)

7580972[/snapback]

 

Dire Straits har mange go' låter de! Knofler er forøvrig en dyktig artist også :)

Lenke til kommentar
Noen som har liker Mark Knopfler? eller hans real navn er jo Mark Freuder Knopfler.

 

eller bandet hannes dire straits. han har jo mye bra musikk da ^^

 

spilte foresten sultans of swing på skolem til jul nå. og jeg og en kompis spilte black sabbat etterpå da. ^^ med Paranoid ;)

 

men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =)

7580972[/snapback]

 

Tja, synes det er hyggelig til en viss grad (type bilturer i sola-musikk), men hadde aldri orka å hørt flere sanger på rad. I gitte situasjonen synes jeg mye av musikken hans/deres rett og slett blir komisk. Om noen plutselig skrur på en radio, og det klassiske riffet i "money for nothing" hadde kommet hadde jeg nok trekt på smilebåndet og vel så det. Haha :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...