KimNK Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Omg, LarsP, skal vi slost? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal la være å ta diskusjonen om cd-ripping her, men har et annet spørsmål i den gaten: Er det stor forskjell på kvaliteten på forskjellige studioinnspillinger til artister? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal la være å ta diskusjonen om cd-ripping her, men har et annet spørsmål i den gaten: Er det stor forskjell på kvaliteten på forskjellige studioinnspillinger til artister? 7577570[/snapback] Kommer jo an på åssen utstyr de bruker det da... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skal la være å ta diskusjonen om cd-ripping her, men har et annet spørsmål i den gaten: Er det stor forskjell på kvaliteten på forskjellige studioinnspillinger til artister? 7577570[/snapback] Kommer jo an på åssen utstyr de bruker det da... 7577599[/snapback] Mhm. The fire kan jo høre på Kvledssanger og så nattens madrigal etterpå. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som har liker Mark Knopfler? eller hans real navn er jo Mark Freuder Knopfler. eller bandet hannes dire straits. han har jo mye bra musikk da ^^ spilte foresten sultans of swing på skolem til jul nå. og jeg og en kompis spilte black sabbat etterpå da. ^^ med Paranoid men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =) 7580972[/snapback] Da har du søkt i feil aldersgruppe. Straits er et velkjent og godt band, men mye bra musikk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som har liker Mark Knopfler? eller hans real navn er jo Mark Freuder Knopfler. eller bandet hannes dire straits. han har jo mye bra musikk da ^^ spilte foresten sultans of swing på skolem til jul nå. og jeg og en kompis spilte black sabbat etterpå da. ^^ med Paranoid men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =) 7580972[/snapback] Dire Straits har mange go' låter de! Knofler er forøvrig en dyktig artist også Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som har liker Mark Knopfler? eller hans real navn er jo Mark Freuder Knopfler. eller bandet hannes dire straits. han har jo mye bra musikk da ^^ spilte foresten sultans of swing på skolem til jul nå. og jeg og en kompis spilte black sabbat etterpå da. ^^ med Paranoid men er det noen som like dire straits og mark knopfler sin musikk.? er ikke mange jeg har vært borti som liker den! =) 7580972[/snapback] Tja, synes det er hyggelig til en viss grad (type bilturer i sola-musikk), men hadde aldri orka å hørt flere sanger på rad. I gitte situasjonen synes jeg mye av musikken hans/deres rett og slett blir komisk. Om noen plutselig skrur på en radio, og det klassiske riffet i "money for nothing" hadde kommet hadde jeg nok trekt på smilebåndet og vel så det. Haha Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hehe. money for nothung har jeg sikkert hørt en million ganger. og sultans of swing. men blir aldrig lei. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Sitter og ser på . Så sinnsykt fett det hadde vært og sett det sinnsyke Pulse-showet! Musikk og lyseffekter kan ikke gjøres bedre. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kan noen si meg hva slags musikk Grateful Dead spiller? Fikk en cd til jul av de, men er usikker på om jeg skal beholde den. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Årstall og tittel? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det jeg har hørt av de, er rock. Minner litt om The Beatles, faktisk. Sjekk iTunes Store, hvor du kan høre klipp fra sangene. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mmm, jeg elsker Mark Knopfler. Har Shangri-La og Private Investigations (Best of Mark Knopfler and Dire Straits) God musikk! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 "What it is", fineste sangen til Mark Knopfler, IMO. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Årstall og tittel? 7592635[/snapback] Grateful Dead - Grateful Dead. Tror det er fra '71. Står hvertfall Copyright Warner Bros.. Lasse, har hørt litt på iTunes, men syns de 30 sekundene er litt for kort. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Russian Circles, noen som hører på det bandet? Av det jeg har hørt til nå, så virker det spennende. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skal kjøpe ny cd i morgen. Hva anbefales? Tenkte jeg skulle kjøpe et album av Tool (ikke 10,000 days, har det), men må nesten forberede meg på at de ikke har det. Hva anbefales (Nu-metal)? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skal kjøpe ny cd i morgen. Hva anbefales? Tenkte jeg skulle kjøpe et album av Tool (ikke 10,000 days, har det), men må nesten forberede meg på at de ikke har det. Hva anbefales (Nu-metal)? 7595057[/snapback] Kjøp Ænima, blant tidenes beste album. Kjøp Lateralus også, så har du to fantastiske album i en smekk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du er villig til å bli fan av verdens beste band kan du kjøpe deg en eller annen cd fra 16 horsepower. Har ikke noe betydning hvilken du velger, siden den vil være bedre enn alt annet du kan tenke på å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå