Acrid Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Celine Dion - It's all Coming Back to me now Dette er en bra låt og anbefales. Husk, all musikk kan være bra, uansett hvilken sjanger det er 7497407[/snapback] Faktisk bedre når Meat Loaf og Marion Ravn synger den. Kan det bli mer sukkersøtt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Celine Dion - It's all Coming Back to me now *nynne* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Faktisk bedre når Meat Loaf og Marion Ravn synger den. Kan det bli mer sukkersøtt? 7497414[/snapback] Den skal høres NÅ Anaaaaaal Naaakthraaaaath var forøvrig ganske bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er det andre enn meg som ikkje synest Tom Waits er så fantastisk som alle skal ha det til? Eg prøvde meg på eit par av låtene hans, men det funka på ingen måte, var noko med stemma som ikkje sa klikk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke vet jeg.. rar mann.. rar musikk. Menmen, vokalisten i incubus synger guddommelig fett i Under My Umbrella, strengt tatt er hele sangen guddomelig, menmen. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er det andre enn meg som ikkje synest Tom Waits er så fantastisk som alle skal ha det til? Eg prøvde meg på eit par av låtene hans, men det funka på ingen måte, var noko med stemma som ikkje sa klikk. 7501082[/snapback] Ganske særpreg i stemmen, men personlig syns jeg han er oppskrytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke vet jeg.. rar mann.. rar musikk. Menmen, vokalisten i incubus synger guddommelig fett i Under My Umbrella, strengt tatt er hele sangen guddomelig, menmen. 7501266[/snapback] Jepp, Brandon Boyd har eg verkeleg sansen for, Morning View er eit meget sterkt album. Nokon som har høyrt resten av Incubus og har ein formeining om dei er i nærheten? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Rangering av Inbucus sine utgivelser: 1) S.C.I.E.N.C.E 2) Make Yourself 3) Morning View 4) Fungus Amongus 5) Light Grenades 6) A Crow Left of the Murder... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tom Waits er en utrolig dyktig musiker. Men musikken er til tider veldig sær, så jeg skjønner godt at den ikke passer alle. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Eneste albumene av Incubus jeg har veldig mye på er S.C.I.E.N.C.E og Morning View, begge to er blant toppene av alle platene jeg eier, men Morning View går nokk av med seieren. Endret 14. desember 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Morning View er ikke annet enn underbart. Make Yourself har også sine perler, har særlig en sang som betyr mye for meg bare ikke fordi musikken er bra men fordi det er bra og oppmuntrende sang hvis en føler at ting er vanskelig. (De som har hørt den vet hvilken sang jeg snakker om.) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 The Warmth? Jeg anbefaler alle til å høre på de tidligste utgivelsen til Incubus, nemlig Fungus Amongus og Enjoy Incubus (EP). Enjoy Incubus inneholder kanskje tidenes mest funky, up-tempo låt, nemlig "Azwethinkweiz". Dårlig liveopptak av den her: Definitivt en av mine favorittsanger, sammen med: - Certain shade of green - New skin - Pardon me - Psychopsilocybin - Summer Romance (Anti-gravity love song) - Shaft Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 The Dubliners - Black Velvet Band Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har ikke hørt så mye av Incubus, men "Drive" er like bra nesten 7 år etter jeg hørte den for første gang. Og musikksmaken min har forandret seg MYE siden da... Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har nettopp oppdaget Holly dolly - Dolly song Og jeg sier bare at den limer seg med lynlim på hjernen etter å ha hørt den et par ganger... Jeg må også si at den er ekstrem merkelig - både videoen og sangen. Hører normalt ikke på langt nær slik musikk, men denne er bare..tøff? vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den... http://www.youtube.com/watch?v=MXtRTCLIkhM Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Åh,h jeg får skabb i hjernebarken.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 The Warmth? Jess, veldig koselig sang. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fantes det en tid hvor folk faktisk hørte på Kate Bush? Det er et veldig særpreg over sangen hennes... http://video.google.com/videoplay?docid=84...989&q=Kate+Bush Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har nettopp oppdaget Holly dolly - Dolly song 7504552[/snapback] Crazy Frog v.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå