Deadringer Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jack Black har uten tvil barsk stemme når han trøkker skikkelig på. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja, er nesten litt synd at han "kaster bort" talentet sitt på tullemusikk, men for all del, jeg liker Tenacious D, men det er ganske useriøst. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dæven steike, sitter og hører på 120 Days nå, førstelåta; Come Out, Come Down, Fade Out, Be Gone, et progressivt electro-indie-mesterverk på nesten 9 min, storslått rett og slett... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Gogol Bordello Håhå...dæven så fett! FÆST! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Gogol Bordello Håhå...dæven så fett! FÆST! 7408593[/snapback] Gogol svinger som pokker live <3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Harru sett Gogol live?!?!?!?! je og vil! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kulere blir det ikke.. husker første gang jeg hørte denne sangen.. bare satt der og WTF? hva var det?! så rått!! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skamfett... feite meita musikk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gogol Bordello Håhå...dæven så fett! FÆST! 7408593[/snapback] Gogol svinger som pokker live <3 7410821[/snapback] Eneste bandet som fikk sekser i Roskilde Festival-avisen såvidt jeg husker. Ikke hørt mye av Gogol men jeg tror stort sett de kun funker bra live. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Funker ganske bra på opptak og, har ikke hørt dem live. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Knorkator - Ick wer zun Schwein (Eurovision Song Contest) :!: Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kulere blir det ikke.. husker første gang jeg hørte denne sangen.. bare satt der og WTF? hva var det?! så rått!! 7425570[/snapback] Haha, dette var rått ja! Men er det bare meg eller stemmer ikke lyden med bildet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 James Bond-filmene har så bra tittelsanger. Hører gjennom samtlige nå. Duran Duran - View to a Kill <3<3<3 Hvilken er deres Bond-favoritt? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Min topp 10, som jeg også postet i filmforumet: 1. "You Know My Name" - Chris Cornell 2. "Licence to Kill" - Gladys Knight 3. "View to a Kill" - Duran Duran 4. "Diamonds are Forever" - Shirley Bassey 5. "Live and let Die" - Paul McCartney and Wings 6. "The Man with the Golden Gun" - Lulu 7. "Golden Eye" - Tina Turner 8. "The World is not Enough" - Garbage 9. "Nobody does it Better" - Carly Simon 10. "For your Eyes Only" - Sheena Easton Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvor er A-ha - The Living Daylights? :O Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er som du selv sa mange gode tittelsanger, og da blir det trangt om plassene. På en komplett liste, ville de nok havnet på 11-12 plass for min del. Det er faktisk veldig få av tittelsangene jeg ikke liker. "We Have All the Time in the World" (On her Majesty's Secret Service, Louis Armstrong), "From Russia with Love" (From Russia with Love, Matt Monro) og "Thunderball" (Thunderball, Tom Jones) er vel nesten de eneste. Og din favoritt er og blir "A View to a Kill"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja, uten tvil. Det sangen er helt fantastisk. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 IGN har også kåret tidenes Bond-sanger, og der havner Duran Duran helt nede på en 10. plass. Skjønner ikke at "Goldfinger" havner så høyt. Den er vel ikke så bra? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Celine Dion - It's all Coming Back to me now Dette er en bra låt og anbefales. Husk, all musikk kan være bra, uansett hvilken sjanger det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå