NightKeeper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hva synes folket om Sam's Town, den nye skiva til The Killers? Har hørt igjennom et par-tre ganger, og den blir bedre og bedre. Anbefales! 7357450[/snapback] Årets beste skive. Har hørt gjennom ca. 70 ganger siden release i oktober. Mesterverk, storslått, you name it. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Håhå, blir bare mer og mer glad i den nye Bat Out of Hell-skiva til Meat Loaf. Celine Dion goes heavy. Kvalmende svulstig og pompøst. Orkestrering som grenser til stormannsgalskap. Jeg digger det! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg sier bare JET - SHINE ON ( play.com ) Beste albummet i 2006! Det finnes ikke èn dårlig låt der. Hører på det mens jeg går å plukker varer på komplett ! Får bare ikke håpe jeg går lei av det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg sier bare JET - SHINE ON ( play.com )Beste albummet i 2006! Det finnes ikke èn dårlig låt der. Hører på det mens jeg går å plukker varer på komplett ! Får bare ikke håpe jeg går lei av det. 7358104[/snapback] fikk det for noen dager siden ja, kjempebra spør du meg Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har hørt mye på filmmusikken til den nye filmen "The Fountain" av Darren Aronofsky i det siste. Musikken er skrevet av Clint Mansell og utført av The Kronos Quartet og et av mine yndlingsband, Mogwai. Fantastisk musikk folkens! Anbefalles! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg sier bare JET - SHINE ON ( play.com )Beste albummet i 2006! Det finnes ikke èn dårlig låt der. Hører på det mens jeg går å plukker varer på komplett ! Får bare ikke håpe jeg går lei av det. 7358104[/snapback] fikk det for noen dager siden ja, kjempebra spør du meg 7358295[/snapback] Ja etter det jeg har hørt så har de jobbet lenge med denne platen istedenfor å haste. Istedenfor å komme med 4-5 plater hvor kun noen få på hver plate ville vært bra, har de satt seg ned og virkelig gjennomført denne platen helt ut. Det liker jeg, for da er det ikke kun for pengene disse her lager musikk for. Hadde bare flere tenkt på samme måte. De fleste artister og grupper melker jo alt de kan med sine best of album, og periode-album på 10 år ect. Liker ikke helt det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Fikk idag høre musikken til Sufjan Stevens idag. Albumet heter "Sufjan Stevens invites you to: Come one feel the Illinoise" Det er noe av det herligste, letteste, mest behagelige jeg har hørt i mitt liv... Absolutt noe å sjekke ut! Leno (Casimir Pulaski Day bør spesielt nytes) Smakebiter fra CD'en finner du blandt annet her! Endret 26. november 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Håhå, blir bare mer og mer glad i den nye Bat Out of Hell-skiva til Meat Loaf. Celine Dion goes heavy. Kvalmende svulstig og pompøst. Orkestrering som grenser til stormannsgalskap. Jeg digger det! 7357955[/snapback] Den er faktisk ganske bra. Noen låter som kanskje ikke når helt opp til toppen, men noen som gjør det også. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fikk idag høre musikken til Sufjan Stevens idag. Albumet heter "Sufjan Stevens invites you to: Come one feel the Illinoise" Det er noe av det herligste, letteste, mest behagelige jeg har hørt i mitt liv... Absolutt noe å sjekke ut! Leno (Casimir Pulaski Day bør spesielt nytes) Smakebiter fra CD'en finner du blandt annet her! 7362530[/snapback] Hvor mange plater har han gitt ut hittil? Hvis han skal følge opp planen sin å gi ut en plate per stat i USA så blir det en del etterhvert. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva synes folket om Sam's Town, den nye skiva til The Killers? Har hørt igjennom et par-tre ganger, og den blir bedre og bedre. Anbefales! 7357450[/snapback] Fikk ikke noe greie på det albumet, fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva synes folket om Sam's Town, den nye skiva til The Killers? Har hørt igjennom et par-tre ganger, og den blir bedre og bedre. Anbefales! 7357450[/snapback] Fikk ikke noe greie på det albumet, fryktelig kjedelig. 7368238[/snapback] Ingen forsjell fra de tidligere skivene mao Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Det er jo ganske mye forskjell. På Hot Fuss prøver de å lage engelsk brit-pop eller noe i den duren, på nye skiva har de utviklet sounden sin til noe helt nytt, mer amerikanisert. EDIT; Leste feil.... The Killers ruler forresten... Endret 27. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det noen her inne som liker 311? Hadde helt glemt mine gamle helte fra ungdomsskolen da ved en tilfeldighet fant noen skiver av de på Platekompaniet i Trondheim. De to nyeste platene svinger som bare f. 311 - Come Original Haha, det er så utrolig sløyt (på en god måte). ;D Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har eit lite spørsmål no som det nærmar seg jul. Veit ikkje om det er poeng i å lage eigen tråd om dette, så eg spør her. Det har seg sånn at mor mi ynskjer seg Rolling Stones sin nyaste cd. Kva for ein cd er dette? Kva heiter den? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det må vel være "A Bigger Bang". Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tusen takk, den såg relativt fersk ut ja! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det noen her inne som liker 311? Hadde helt glemt mine gamle helte fra ungdomsskolen da ved en tilfeldighet fant noen skiver av de på Platekompaniet i Trondheim. De to nyeste platene svinger som bare f. 311 - Come Original Haha, det er så utrolig sløyt (på en god måte). ;D 7370815[/snapback] Jeg hater "Love Song"-coveren deres, og det har egentlig stoppet meg fra å sjekke dem ut nærmere... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det noen her inne som liker 311? Hadde helt glemt mine gamle helte fra ungdomsskolen da ved en tilfeldighet fant noen skiver av de på Platekompaniet i Trondheim. De to nyeste platene svinger som bare f. 311 - Come Original 7370815[/snapback] Skal tilstå at jeg aldri har hørt om 311. Var litt pussige greier. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det noen her inne som liker 311? Hadde helt glemt mine gamle helte fra ungdomsskolen da ved en tilfeldighet fant noen skiver av de på Platekompaniet i Trondheim. De to nyeste platene svinger som bare f. 311 - Come Original Haha, det er så utrolig sløyt (på en god måte). ;D 7370815[/snapback] 311 er chill. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ingen som prater om allmindelig musikk lenger..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå