Deadringer Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nå må du roe ned. Ingen kan si noe sånt om 180 degree-artister uten å underbygge sine påstander. 7318484[/snapback] Låtene deres fenger meg ikke Det er grunn nok i massevis for hvorfor jeg synes de er kjedelige. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 :'/ Men Pyramid Song er jo så NYYYYDELIG Muligens det mest nydelige noensinne lagd. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Synes Radiohead er kjedelig jeg. Egentlig synes jeg de fleste av artistene neitakk nevnte er kjedelig, minus muligens Stones. 7318476[/snapback] Det var jo ikke akkurat overraskende da... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Radiohead r00lz! Hør Pyramid Song én gang til, plz 7318437[/snapback] Hørte den nettopp igjen bare for deg, kjedelig, kjedelig. Grusom vokal. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 På den annen side er jo dette bra. Godt at vi er forskjellige. Hadde ikke vært mye til diskusjon om alle nikka med, blide og fornøyde. Du må forresten høre Cinder Alley (16 Horsepower) av Manes Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvilke låter er det? 7318499[/snapback] Paranoid Android og Karma Police... Synes også de artistene neitakk nevnte er kjedelige, minus PF som har endel bra. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Creap er jo også bra... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du må forresten høre Cinder Alley (16 Horsepower) av Manes 7318543[/snapback] Hørt Trur jeg også reklamerte for den i denne tråden pga 16HP mania. Men er usikker om jeg faktisk kom i mål med å gjøre det eller om jeg bare hadde tenkt til det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Synes Radiohead er kjedelig jeg. Egentlig synes jeg de fleste av artistene neitakk nevnte er kjedelig, minus muligens Stones. 7318476[/snapback] Det var jo ikke akkurat overraskende da... 7318524[/snapback] Du skulle bare vist hvor lik musikksmaken vår egentlig er du. Synd vi kun krangler om forsjellene isteden for å snakke kos om likhetene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Radiohead er ikke musikk man liker med en gang, det må vokse. Jeg hørte Kid A og Amnesiac 40 ganger hver før de satt skikkelig. Det stilskifte de gjorde der er det mest modige jeg har sett i musikkens verden, dette gjorde de etter å ha gitt ut Ok Computer, som er en gjenganger på alle verdens tidenes beste cd-lister. Kid A og Amnesiac er de beste alternative skivene jeg har hørt. Indietronica på sitt beste. Hail to the Thief har jeg enda ikke fått taket på Alle må høre på There There fra Hail to the Thief, orgasme. Endret 19. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når det kommer til innhøring, så har jeg visse meninger om det. Sånne Tool folk som sier de ikke likte Tool før de hadde hørt på det 50ganger. Hva fikk deg til å spille det de 48 siste gangene? Du hadde bare veldig lyst til å like det liksom? Jeg gir bare musikk som virker interessant mer prøvetid. Så Radiohead er ikke noe som må innhøres om det virker kjedelig fra starten, om det virker interessant så kan det nok innhøres. Sånn jeg ser det i det minste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Når det kommer til innhøring, så har jeg visse meninger om det. Sånne Tool folk som sier de ikke likte Tool før de hadde hørt på det 50ganger. Hva fikk deg til å spille det de 48 siste gangene? Du hadde bare veldig lyst til å like det liksom? Jeg gir bare musikk som virker interessant mer prøvetid. Så Radiohead er ikke noe som må innhøres om det virker kjedelig fra starten, om det virker interessant så kan det nok innhøres. Sånn jeg ser det i det minste 7318667[/snapback] Jeg hadde akkurat det samme som Tool, slik som da jeg f.eks hørte på Ænima. Første gang jeg hørte på det likte jeg litt, likte enkelte partier i Pushit og Stinkfist, og det gav meg lysten til å høre videre, og etterhvert som jeg hørte videre begynte jeg å like fler og fler partier og tilslutt var hele albumet i boks. Og når Radiohead er blant favorittbandene og jeg elsker The Bends og OK Computer, hvorfor skal jeg da bare gi opp de andre utgivelsene deres? Endret 19. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg forstår heller ikke dette med innhøring. Enten så liker man musikken, eller så gjør man det ikke... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ja sånn er greit. Har opplevd slikt selv. Men folk som sier at de ikke likte det i det hele tatt.. Edit: Og ja når du er kjent med musikken dems og de kommer med en skive som er litt verre så vet du jo at musikken har potensiale uansett. Så da gir jeg det og litt mer prøvetid. Men er ikke verdt når det gjelder nye artister du ikke kjenner føler jeg. Neitakk: Er endel musikk som må leses riktig, som er litt vanskelig å "tolke" fullstendig med engang. Endret 19. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg forstår heller ikke dette med innhøring. Enten så liker man musikken, eller så gjør man det ikke... 7318693[/snapback] Ja, tenker Animals og Meddle satt som et skudd hos deg første gang også Neitakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fenomenet tilvenning/innhøring er eksisterende, så absolutt. Første gang jeg hørte Ariels av Bent, syns jeg det var bra, men manglet de store høydarene. Nå syns jeg det kryr av høydare og er et av tidenes beste album. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg måtte ikke spille de inn nei. Musikk som ikke sitter som et skudd med en gang, er musikk jeg sjeldent hører mer av senere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns du burde høre Ariels av Bent, så kan du anbefale et PF-album til meg :---) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns du burde høre Ariels av Bent, så kan du anbefale et PF-album til meg :---) 7318751[/snapback] Jeg fant nettopp ut at Bent var britiske, trodde de var svenske :!: Ariels skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Syns du burde høre Ariels av Bent, så kan du anbefale et PF-album til meg :---) 7318751[/snapback] Jeg skal høre den hvis du lover å høre "The Narrow Way Part 1" fra Ummagumma. Endret 19. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå