Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Det er litt av et grunnlag kan jeg si. Du kan ikke fortelle hvordan en person er etter å ha sett han på TV.

Og hvorfor er det så mange som liker han hvis han er en oppblåst blære slik som du påstår? Det lukter sjalusi lang vei synes jeg.

7316084[/snapback]

For oss som faktisk har 4-5 dvder med U2 og har sett hundrevis av konsertklipp, og faktisk vært to meter unna Bono på konsert er et mye bedre grunnlag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er ikke overlegen når du har hjulpet mange tusener fattige. Fyren bryr seg, det er alt.

7313636[/snapback]

Om du kommer deg ut av den tykke fanboytåken som tydeligvis hemmer synet ditt, ville du nok se ting i et annet perspektiv. Mannen er så selvgod at det er ekkelt å se på.

7315279[/snapback]

Ok, iflg deg kan vi konkludere med at han er selvgod, basert på hva da, to-tre tv-opptredener du har sett av han?

7315402[/snapback]

Så du synes ikke det er litt rart at alle som ikke er u2fans mener han er selvgod? Tror du det er tilfeldig?

Lenke til kommentar
Du er ikke overlegen når du har hjulpet mange tusener fattige. Fyren bryr seg, det er alt.

7313636[/snapback]

Om du kommer deg ut av den tykke fanboytåken som tydeligvis hemmer synet ditt, ville du nok se ting i et annet perspektiv. Mannen er så selvgod at det er ekkelt å se på.

7315279[/snapback]

Ok, iflg deg kan vi konkludere med at han er selvgod, basert på hva da, to-tre tv-opptredener du har sett av han?

7315402[/snapback]

Så du synes ikke det er litt rart at alle som ikke er u2fans mener han er selvgod? Tror du det er tilfeldig?

7317242[/snapback]

Sikkert på grunnlag at de ikke har satt seg inn i saken. "Alle" ja, tenker jeg.

Lenke til kommentar

7317242[/snapback]

Kanskje han har grunn til å være selvgod? Jeg synes det er helt greit at han viser seg som den person han er, er dyktig og talentfull artist med evner få av oss vanlige dødlige har.

Lenke til kommentar

U2, Rolling Stones, Pink Floyd, Radiohead, The Beatles... osv.

Blant de beste band i verden, og du gir uttrykk for å mislike alle sammen. Jeg tror jeg liker de fleste band du hører på, og synes du går glipp av noe som fraskriver så mange gode band uten å blunke... ;)

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
U2, Rolling Stones, Pink Floyd, Radiohead, The Beatles... osv.

Blant de beste band i verden, og du gir uttrykk for å mislike alle sammen. Jeg tror jeg liker de fleste band du hører på, og synes du går glipp av noe som fraskriver så mange gode band uten å blunke... ;)

7318334[/snapback]

Alle de gruppene der er gørrkjedelig. Og jeg har hørt masse fra de forskjellige periodene dems. Jeg blunker bare ikke... Skjønner ikke hvor du får det fra, du vet vel faen ikke hva jeg har hørt og ikke hørt opp igjennom livet. :roll:

Om du liker det jeg ellers hører på har ingenting å si, bare fordi du syns noen av artistene jeg liker er bra betyr ikke at jeg burde like de nevnte bandene. Herregud da.... De artistene er jo ikke i nærheten av å bli sammenligna med bestemora til de artistene jeg hører på.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Eg synest musikken til Radiohead er bra, men har endå ikkje fått innpass til mine øyrer noko særleg. Har Pantera, NiN og Rammstein å høyre på for tida, og der passar liksom ikkje Radiohead heilt inn. Skal likevel ha dei i bakhovuet, har OK Computer-albumet som sikkert vil bli meir lytta til ein vakker dag.

Akkurat no har eg nesten ikkje tid til å høyre på all musikken. :shrug:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...