Thlom Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Trenger ny musikk. kom emd forslag .... =) 7251450[/snapback] Du sa at du ikke liker hip-hop, men det velger jeg å overse på grunn av de få kriteriene du lister opp her, noe som indikerer at du har et lettvint forhold til musikk og sjangere. Babyshambles - Down in Albion The Libertines - Up the bracket Anal Cunt - Morbid florist Cannibal Corpse - Tomb of the mutilated King Geedorah - Take me tou your leader Yeah Yeah Yeahs! - Fever to tell Thin Lizzy - Jailbrake 120 days - 120 days Aesop Rock - Labour days Ani Difranco - Reprive Belle & Sebastian - If you're feeling sinister Black Flag - My war Brutal Kuk - If you want cock CocoRosie - La Maison de Mon reve DJ Rupture - Minesweeper suite Fiona Apple - When the pawn Jay dee - Welcome 2 Detroit Alt er selvsagt album. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har hørt Geoff Berner? Han var oppvarmingsartist på Kaizers-konserten jeg var på igår, og fy faen for en særing. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har hørt Geoff Berner? Han var oppvarmingsartist på Kaizers-konserten jeg var på igår, og fy faen for en særing. 7253235[/snapback] Geoff Berner er kjempekul! Sær, ja, men utrolig morsom og hyggelig. Og musikken er artig å høre på og. Han har noen sanger til nedlastning på hjemmesiden sin, de anbefales. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Håhå, nye Meat Loaf-skiva er dritkul! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Håhå, nye Meat Loaf-skiva er dritkul! 7254843[/snapback] Den er bra men det er ikke en Bat out of Hell skive. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen som har sett dokumentaren om Meatloaf? Kjøttpuddingen har levd et hardt liv... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Håhå, nye Meat Loaf-skiva er dritkul! 7254843[/snapback] Den er bra men det er ikke en Bat out of Hell skive. 7255147[/snapback] Stimmt... Bat out of Hell-skive kun i tittelen. Synd Steinman ikke er med på skiva, men den er jo sabla kul fordiom. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hva er den beste overgangen mellom to låter? Jeg mener at The Mars Voltas overgang mellom Son et Lumiere og Inertiatic Esp på De-Loused in the Comatorium er utrolig bra. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Alle overgangene på Ulver - Nattens Madrigal albumet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Må høres igjen Coil - Triple Sun Eksperimentell musikk kulminert i sitt aller, aller beste Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 No tror jeg at jeg snart må sjekke ut Coil, hva skal jeg starte med Cun? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Errhhh, mye av Coils musikk er ekstremt sært. Kan anbefale deg det siste albumet deres, The Ape of Naples. Det inneholder minst tre fantastiske musikkstykker. Mye av Coils musikk er ikke av min smak, men når de først glimter til, så er det faen meg ikke mye som slår dem Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da får sjekke ut den i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Beste låter av Rush? Endret 11. november 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Beste låter av Rush? 7265695[/snapback] 2112 Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg elsker å anbefale god musikk til folk og venner. Det er ekstra moro og givende når man får positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er ute etter elektronika. Noe ala Røyksopps _første_ album. Helst noe litt "lett", catchy og gjennomført. Rett og slett kos, om dere skjønner hva jeg leter etter, men.. det skal ikke slapt. (Vil ikke ha noe syra som Ulver f.eks i denne omgang.. ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kraftwerk - Computer Liebe Vet ikke om det er helt det du er ute etter men. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Beste låter av Rush? 2112 Signed. Kraftwerk - Computer Liebe Vet ikke om det er helt det du er ute etter men.Litt forskjellig sound på de, så vidt jeg kan erindre. Men er jo bra saker. Hva med litt Air ellerno, Jan-Erik? np: Anekdoten - What Should But Did Not Die. Deilig musikk. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er ute etter elektronika. Noe ala Røyksopps _første_ album. Helst noe litt "lett", catchy og gjennomført. Rett og slett kos, om dere skjønner hva jeg leter etter, men.. det skal ikke slapt. (Vil ikke ha noe syra som Ulver f.eks i denne omgang.. ) 7280217[/snapback] Moby - Play, Air - Moon Safari? De har du sikkert hørt allerede. Andre forslag; Zero 7 - When it Falls Thievery Corporation - The Richest Man in Babylon Bent - Ariels (anbefalt av Cun) Jeg er egentlig ute etter flere slike album selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå