Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har du hørt det nye albumet hans? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hah, den står øverst når du går inn på "Musikk". 7229890[/snapback] Fant den med en gang. NP: Eurythmics - Sweet Dreams God gammel klassiker. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har du hørt det nye albumet hans? 7231118[/snapback] Nope Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er det Cash vi snakker om? A hundred Highways? Den kjøpte jeg for en stund tilbake, og jeg angerer ikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nopz, vi snakker om Justin Timberlake Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sexy Back har hvertfall jævlig feit produksjon, bassen ristet da den ble spilt da jeg var på et utested. Kan man kalle den sangen progressiv pop eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva legger du i ordet progressiv og hvordan kan det overføres til SexyBack? Ifølge Wikipedia er sjangeren pop-hip hop. Jeje, sjangerrunking er nå ikke så interessant Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Nopz, vi snakker om Justin Timberlake 7231214[/snapback] Okei, da så. Sexy Back har hvertfall jævlig feit produksjon, bassen ristet da den ble spilt da jeg var på et utested. Kan man kalle den sangen progressiv pop eller? 7231259[/snapback] Akkurat den sangen er litt bra. Må nesten få tak i den, slik at jeg får gjort opp en mening. Redigert: Jeg sitter og hører på Sexy Back nå, jeg er ikke helt fornøyd med den, men den duger til fest. Endret 6. november 2006 av Skogli Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Om det er Timbaland som har produsert? Han er flink ass Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Yeey, konsert med Kaizers Orchestra i måra! Digge musikk. Feire 19-års dag, konsert med norsk band som er utrulig bra live, nesten heilt perfekt:D *glede seg* Endret 6. november 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Om man begynner å lette etter musikk som er blitt brukt i ulike TV- serier, kan man finne mye alright og bra musikk faktisk. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Yeey, konsert med Kaizers Orchestra i måra! Digge musikk. Feire 19-års dag, konsert med norsk band som er utrulig bra live, nesten heilt perfekt:D *glede seg* 7233449[/snapback] Oh, kaizers er et skikkelig rått band. Hadde vært morro å vært på konset med de Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har nok sagt dette en del ganger før, men Kaizers er slett ikke så forrykende gode live nå som de var før. Vitsene er godt innøvd, hele greia er bare for "proff" nå. I tiden før førsteplata var en Kaizers-konsert et salig kaos... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå kan jo ikke jeg si meg enig eller uenig i det, i og med at jeg aldri har sett de live. Men det er kjedelig når band utvikler seg til å bli slik live Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har nok sagt dette en del ganger før, men Kaizers er slett ikke så forrykende gode live nå som de var før. Vitsene er godt innøvd, hele greia er bare for "proff" nå. I tiden før førsteplata var en Kaizers-konsert et salig kaos... 7240193[/snapback] Jeg skjønner hva du mener, men kan ikke si meg helt enig. Har desverre ikke sett dem på over et år, men sist jeg så dem (Malmö, 8. okt 05) leverte de absolutt. Og for folk som ikke har sett dem før gjør det vel ikke noe at vitsene er godt innøvd. De har selv uttalt at det ikke er meningen at folk skal se dem 50 ganger, og at de ikke skjønner hvordan folk likte de bedre før da de ikke kunne spille og bare skramlet i vei. Men, men. Jeg foretrekker å se band i små klubber foran et publikum som ikke kan alle låtene utenat framfor store utsolgte show der bandet ikke trenger å jobbe i det hele tatt for å få med publikum (selv om de fleste band må utvikle seg i den retningen hvis det skal være mulig å leve av musikken). Skulle gitt mye for å oppleve en 2002-kaizers-konsert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Genesis gjenoppstår. Synd at Peter Gabriel ikke er med, da. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Konserten var dødsbra! Masse folk, bra liv, flott stemmning. Savna eit par sanga, sånn som Dekk Bord for det første. Men men alt i alt ein flott kveld:) Edit: Har no gått over til Stonegard igjen. Utrulig bra. Endret 8. november 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 The Velvet Underground - Heroin er en fantastisk sang, innslaget av fiolin(?) er fantastisk. Ulyder sier noen, fantastisk sier jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 The Velvet Underground - Heroin er en fantastisk sang, innslaget av fiolin(?) er fantastisk. Ulyder sier noen, fantastisk sier jeg. 7248323[/snapback] Jah.. velkommen til klubben hvis du oppdaga Velvet først nå. Hele "bananplata" er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå