Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nopz, vi snakker om Justin Timberlake ;)

7231214[/snapback]

Okei, da så. :)

 

Sexy Back har hvertfall jævlig feit produksjon, bassen ristet da den ble spilt da jeg var på et utested. Kan man kalle den sangen progressiv pop eller?

7231259[/snapback]

Akkurat den sangen er litt bra. Må nesten få tak i den, slik at jeg får gjort opp en mening.

 

Redigert:

Jeg sitter og hører på Sexy Back nå, jeg er ikke helt fornøyd med den, men den duger til fest. :)

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Har nok sagt dette en del ganger før, men Kaizers er slett ikke så forrykende gode live nå som de var før. Vitsene er godt innøvd, hele greia er bare for "proff" nå. I tiden før førsteplata var en Kaizers-konsert et salig kaos...

7240193[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, men kan ikke si meg helt enig. Har desverre ikke sett dem på over et år, men sist jeg så dem (Malmö, 8. okt 05) leverte de absolutt. Og for folk som ikke har sett dem før gjør det vel ikke noe at vitsene er godt innøvd.

 

De har selv uttalt at det ikke er meningen at folk skal se dem 50 ganger, og at de ikke skjønner hvordan folk likte de bedre før da de ikke kunne spille og bare skramlet i vei.

 

Men, men. Jeg foretrekker å se band i små klubber foran et publikum som ikke kan alle låtene utenat framfor store utsolgte show der bandet ikke trenger å jobbe i det hele tatt for å få med publikum (selv om de fleste band må utvikle seg i den retningen hvis det skal være mulig å leve av musikken). Skulle gitt mye for å oppleve en 2002-kaizers-konsert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...