Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uanz, cash blei mainstream dagen han fjortissen i Idol sang Hurt.. Blod-mange som blei die hard fans over natta da..  :nei:

7219090[/snapback]

 

Er det så gale da? Cash er jo bra musikk, så hvorfor er det galt at mange plutselig liker ham? Er gode låter pluteslig dritt om de befinner seg på VG lista eller what not?

Lenke til kommentar
Uanz, cash blei mainstream dagen han fjortissen i Idol sang Hurt.. Blod-mange som blei die hard fans over natta da..  :nei:

7219090[/snapback]

 

Er det så gale da? Cash er jo bra musikk, så hvorfor er det galt at mange plutselig liker ham? Er gode låter pluteslig dritt om de befinner seg på VG lista eller what not?

7229235[/snapback]

 

Er bare at det måtte idol til for at de skulle starte høre på det...

Lenke til kommentar
Er bare at det måtte idol til for at de skulle starte høre på det...

7229647[/snapback]

Så det var feil myndighet (i dette tilfellet en artist som gjorde en cover av Hurt) som opplyste unge mennesker om en bra låt?

Hvilken metode mener du ville vært bedre for å få ungdom i den alderen til å oppdage Cash?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Jeg oppfordrer alle musikkinteresserte her i Musikk-kategorien å henge mer på Musikkskaping og instrumenter-delen for å gi tilbakemeldinger til de som legger ut låtene sine der. Syns det er for få tilbakemeldinger som blir gitt til artistene, og det er synd.

7227538[/snapback]

Jeg skal ta meg en tur innom der, hvis jeg finner den da, jeg er så dårlig til å finne ting. :p

Lenke til kommentar
Uanz, cash blei mainstream dagen han fjortissen i Idol sang Hurt.. Blod-mange som blei die hard fans over natta da..  :nei:

7219090[/snapback]

 

Er det så gale da? Cash er jo bra musikk, så hvorfor er det galt at mange plutselig liker ham? Er gode låter pluteslig dritt om de befinner seg på VG lista eller what not?

7229235[/snapback]

Skjønner meg ikke på sånne som Torpern. Hvorfor er det så ille at folk begynner å like god musikk? Har prøvd å få broren min til å høre på no annet enn fjortissmusikk som In Flames og er overlykkelig over at han har begynt å like Led Zeppelin, The Who, Cream og de gode gamle banda.

 

Nå har vel Cash aldri vært veldig 'underground' og alternativ. Kanskje innen country'en men som populærmusikk.. neh.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Er bare at det måtte idol til for at de skulle starte høre på det...

7229647[/snapback]

Så det var feil myndighet (i dette tilfellet en artist som gjorde en cover av Hurt) som opplyste unge mennesker om en bra låt?

Hvilken metode mener du ville vært bedre for å få ungdom i den alderen til å oppdage Cash?

7229672[/snapback]

 

Mulig det er den letteste måten å få unge mennesker til å oppdage Cash, men _jeg_ synes allikevel at det er teit at pengemaskinen idol må til for å få folk til å høre på god musikk (snakker ikke direkte om cash nå, siden jeg ikke er så fan av han)

 

for et par år siden f.eks da han ene gutten sang Jokke låter, folk hadde aldri hørt om jokke og dagen etter var det mange som var die-hardfans. Syns det er synd at det må Idol til for at folk skal få høre musikk de liker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...