Tuttebobo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kunne vært interessant å vært på den konserten NIN er fett nok det 7206047[/snapback] Men litt dyre billetter da. 445 kr inkludert avgift. Selv om det sikkert er verdt det. Hehe, lurer på om noen kjøper billetter fordi de leste den artikkelen. "Ja, jeg liker jo Hurt, så denne konserten blir sikkert koselig." Jeg skjønner ikke helt hvem Dagbladet prøver å henvende seg til. Folk som bryr seg om at de kommer til Norge vet jo hvem de er, altså ville overskriften "Nine Inch Nails til Norge i april" holdt i massevis. Den overskriften der er jo like fengende som filmtittelen "The bus that couldn't slow down". Hvis dere skjønner hva jeg mener. 7209265[/snapback] Får sikkert pryl nå, men jeg hater Johnny Cash.. Han ødela Hurt i mine ører.. Makan... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Før eg høyrte originallåta synest eg Cash sin var best (logisk nok ), men i dag har eg meir sansen for NiN sin versjon. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] Han har vel for faen ikke feil, han har en egen mening. Det han har. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] Han har vel for faen ikke feil, han har en egen mening. Det han har. 7218986[/snapback] Uanz, cash blei mainstream dagen han fjortissen i Idol sang Hurt.. Blod-mange som blei die hard fans over natta da.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] NIN-versjonen er nydelig. En perfekt avslutning på The Downward Spiral. Du liker vel ikke NIN, regner jeg med? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] NIN-versjonen er nydelig. En perfekt avslutning på The Downward Spiral. Du liker vel ikke NIN, regner jeg med? 7219273[/snapback] Utifra det utsagnet virker det som han ikke har hørt NIN engang.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] Hoho.. HAHA..HAhahaha Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] Det der tar kaka. Endret 5. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vel, du har feil. NiN versjonen er crap deluxe og det er Cash som reddet den. 7218951[/snapback] NIN-versjonen er nydelig. En perfekt avslutning på The Downward Spiral. Du liker vel ikke NIN, regner jeg med? 7219273[/snapback] Utifra det utsagnet virker det som han ikke har hørt NIN engang.. 7219338[/snapback] Dessverre har jeg hørt nin. Synes det er til tider ekstremt kjedelig musikk med en særdeles dårlig vokalist. Han har vel for faen ikke feil, han har en egen mening. Det han har. Nei, han har feil. Jeg har fasiten. Punktum. Ha ha. ha. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du snakker om ekstremt kjedelig musikk med en særdeles vokalist? Narr meg til å le. Har du hørt Still-cd-en, f.eks? Closer? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du snakker om ekstremt kjedelig musikk med en særdeles vokalist? Narr meg til å le. 7221234[/snapback] Jeg har samme rett til det som alle andre her på forumet. Jeg aner ikke hvilke jeg har hørt, da jeg bare har hørt på enkelt låter. Lastet ned diskografien deres for et år siden eller noe og den ble raskt slettet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du veit ikke engang hva du har hørt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du veit ikke engang hva du har hørt? 7221272[/snapback] Jeg kan ikke navnene til enkeltlåtene, nei. Eneste er Hurt fordi jeg lurte på hvordan orginalen hørtes ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bwahahhah!! Sitter her og hører på Johnny Winter. Anbefales til folk som liker god blues Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Johnny Cash. Spesielt sangen: God's Gonna Cut You Down. Kjøpte nylig den siste CDen til Cash, der er det bare kvalitet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg oppfordrer alle musikkinteresserte her i Musikk-kategorien å henge mer på Musikkskaping og instrumenter-delen for å gi tilbakemeldinger til de som legger ut låtene sine der. Syns det er for få tilbakemeldinger som blir gitt til artistene, og det er synd. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tja, hvis noen lager hip-hop beats e.l skal jeg gjøre det Trickset er tydeligvis å poste det i OT Baren istedenfor Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så alle fjortisene får sagt "æsj" og "blæ"? I think not. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg oppfordrer alle musikkinteresserte her i Musikk-kategorien å henge mer på Musikkskaping og instrumenter-delen for å gi tilbakemeldinger til de som legger ut låtene sine der. Syns det er for få tilbakemeldinger som blir gitt til artistene, og det er synd. 7227538[/snapback] Enig med deg, cun (as always). For lite aktivitet der. Apropos, jeg er godt i gang med en ny låt, og legger kanskje ut et utkast i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå