Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

80-tallet, mja kanskje jeg kan komme med noen tips?

 

Meat Loaf - I'd do anything for love

Wham! - Last Christmas

Bon Jovi - Livin' on a prayer

Forente artister - Sammen for livet

Marvin Gaye - Sexual healing

Prince - Kiss

Samantha Fox - Touch me

 

Noen av de jeg forbinder med 80-tallet (utenom en hel del metal da) :)

Lenke til kommentar

Haha, fyfaen.

 

På desken til dagbladet:

-"hmm, fikk nettop beskjed om at et band kalt Nine Inch Nails kommer til Norge, kva er det for nokke tullete bråk?"

-"Hmmm, nei, det er vet jeg rett og slett ikke, la oss søke på google.*søkesøkesøke* Her står det at det er de som har orginalen til den derre låten.... Hurt, som jeg trodde var Johnny Cash sin"

-"Den er jo rimelig kjent ja.. humhum...Alrajt vi går for det, overskrift til dette oppslaget da? forslag lizm?"

-"Bandet bak "Hurt" kommer til Norge? Kunne det fungert elr?"

-"ja, vi går for det, tjohei!"

-"Men har noen forslag til ka vi skal skrive? Vi har jo ikke peiling på ka for et band det er..."

-"Hmmm, muligens vi kan skrive, når de sist spilte her, at de skal spille der og der i Norge, og at Johnny Cash gjorde stor suksess med sangen?"

-"Alrajt, da er vi ferdig, neste sak: Satanråkk!"

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Skal styre musikken på ein 40-års dag. Temaet er 80-talet. Har ein del musikk, men er det nokre anbefalingar til gode artistar frå denne perioden?

7204134[/snapback]

 

Spørs om 40-åringene er litt mer enn passelig musikkinteresserte...

The Smiths, The Cure, Waterboys, Echo and the Bunnymen, Simple Minds, noen av dem husker sikkert The Alarm også.

 

Eller så hørte de til dem som likte Def Leppard og Twisted Sister. Og da kan jeg ikke hjelpe.

 

Van Halen burde derimot fungere, vel?

 

(Off Topic: Har for tiden Van Halen II på mp3spilleren som spin-musikk, og jeg tar meg selv i stadig vekk å forestille meg fire- fem blackmetallere i full liksminke og svart-og-nagler-mundur i lett koreografi på 10.klasses avslutningsfest til den eminente Dance The Night Away fra nevnte album. Absurd, men svært fornøyelig.)

Lenke til kommentar
Kunne vært interessant å vært på den konserten :)

 

NIN er fett nok det  :)

7206047[/snapback]

 

Men litt dyre billetter da. 445 kr inkludert avgift. Selv om det sikkert er verdt det.

 

Hehe, lurer på om noen kjøper billetter fordi de leste den artikkelen. "Ja, jeg liker jo Hurt, så denne konserten blir sikkert koselig." Jeg skjønner ikke helt hvem Dagbladet prøver å henvende seg til. Folk som bryr seg om at de kommer til Norge vet jo hvem de er, altså ville overskriften "Nine Inch Nails til Norge i april" holdt i massevis.

 

Den overskriften der er jo like fengende som filmtittelen "The bus that couldn't slow down". Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...