L@sse Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 De der kan da neppe være et boyband? ser ut som ekte mannfolk iallefall 7074382[/snapback] De er ikke et boyband på samme måte som Backstreet Boys, Boyzone, A1 og alt det der. De er syngende strippere, faktisk. De lager nyinnspillinger av kjente sanger, bl.a. Summer Nights, The Best, Lets Talk About Sex og Fever. Personlig hører jeg heller på Chippendales enn på hvilket som helst annet boyband (hvis jeg må høre på noe innen den sjangeren). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Boyband kan jo strengt talt klassifiseres som syngende strippere, de også Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Alle boybandene per dags dato kunne helt sikkert ha gjort seg like bra/bedre som strippere, bortsett fra det beste av dem alle: Let me be your father x-mas tonight. Tonight! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hanson er uten tvil verdens beste boyband. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvorfor ikke Homogenic eller Vespertine? Mykje betre, I tell yoooou! 7074601[/snapback] Tja, Post er ikke så svak. Selv om den helhetlig er svakere enn i hvertfall Homogenic. Men herregud, det er trossalt Homogenic... skal MYE til får å nå opp til den. For et mesterverk av en plate. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Homogenic har noen vanvittig bra låter, men som helhetlig album syns jeg Vespertine trekker det lengste strået. Dessuten er ikke den beste versjonen av All is Full of Love med på Homogenic Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dessuten er ikke den beste versjonen av All is Full of Love med på Homogenic Hvilken er det? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (Video Version), den som akkompagnerer musikkvideoen. Albumversjonen er kjedelig i forhold. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 noen som hører på radio birdman her? 7047678[/snapback] Ja. Var også på konserten med dem her i Oslo for 2(?) år siden. Knallbra. 7049069[/snapback] Du er heldig Hva syns du om den nye skiva? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hanson er uten tvil verdens beste boyband. 7075043[/snapback] Helt klart. Tror ikke det fins noe bedre. Minnes ennå de søte guttene med det utrolig fine håret som jeg desperat prøvde å kopiere. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Steike som Excrementory Grindfuckers svinger på en mandags morgen. <3 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Excrementory Grindfuckers svinger alltid, uansett tid eller sted. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Og jeg som trodde Die Apokalyptischen Reiter - Riders of the North skulle vise seg å være årets CD. Anaal Nathrakh - Eschaton Denne CD'n er perfekt, alt stemmer. En av tidenes beste BM-utgivelser. np: Anaal Nathrakh - When The Lion Devours Both Dragon And Child Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva var det jeg sa, fags? Årets album for min del, uansett sjanger. Et perfekt jævla sonisk helvete! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Faen Glint, sitter og hører på "When The Lion Devours Both Dragon And Child", og hva er det jeg hører? Jo, MELODI!!!!11 Føkkings FLØTEPUSMETALL! Fra spøk til revolver: Absolutt ikke ille, faktisk ganske så fett. Må nesten skjekke ut resten av albumet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er nok den eneste CD'n som har gitt meg hodepine og svette øreganger på vei til NTNU. Kudos. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Chopin er kul musikk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hører på Dillinger Escape Plan - Miss Machine FY FAEN I HELVTE SÅ BRA DENNE PLATEN ER. Blir bare mer og mer glad i dette bandet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Miss Machine er en veldig god CD, men ikke like bra som Calculating Infinity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå