Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud så bra The Prodigy - The Fat of the Land er. Perfekt Cs-musikk har jeg funnet ut. Hvordan er Music for the Jilted Generation og The Prodigy Experience iforhold?

7020081[/snapback]

Music For The Jilted Generation er bedre, spør du meg. Voodoo People, Break & Enter, Their Law, Poison, No Good og One Love. :dribble: Derimot synes jeg Experience er det dårligste albumet til The Prodigy.

Lenke til kommentar

Experience er nydelig, det også. Gir meg skikkelig 90-tallsvibber. Jericho, Out of Space, Wind it Up osv... Faen meg det beste innen rave på 90-tallet. Jilted er av en helt annen verden i forhold til det igjen. Utviklingen er stor, bra komposisjoner, hits og låter for mer spesielt interesserte går glatt sammen på albumet. Hvordan disse to albumene er i forhold til Fat of the Land? Vanskelig å si. Helt andre stiler, i hvert fall. Alle er bra på sin måte. Ikke uten grunn at The Prodigy er mine favoritter :)

Lenke til kommentar

Denne tråden har jammen tørka litt ut... :)

 

Jeg må bare få legge inn en anbefaling:

 

Dave Weckl - Synergy!

 

Dave Weckl har gjort det igjen! Dette albumet er garantert det beste de har laget. Sammen med jazz-bandet sitt har de klart å mekke sammen 11 fantastiske låter, like gode alle sammen! Løp og kjøp, kjære forum-venner!

 

 

 

Etter min mening er jazz noe dagens ungdom spesielt ikke har peiling på. De har ikke peiling på et fjerneste jazz-band, så jeg drog med meg mp3-en og satte dlitt Dave Weckl på høytaleranlegget på skolen. Og alle elska det!! Jeg spørsmål på kryss og tvers, slik som:

 

-Hva heter det bandet der?

 

-Kan du sende meg sangene?

 

-Få den mp3-en der! (:!:)

 

Er det andre som kjenner igjen dette? At jazzen har dødd ut i dagens generasjon?

Lenke til kommentar
Er det andre som kjenner igjen dette? At jazzen har dødd ut i dagens generasjon?

7025717[/snapback]

Er ingen av mine venner som hører på jazz. Vær gang jeg nevner noe med jazz rynker de på nesen. Gjør meg egentlig ikke så veldig mye, jeg får beholde jazzen for meg selv (med untak av pappa som stjeler noen cd'r av meg i ny og ne :wee:).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...