Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns den var litt kjedelig jeg Comedown derimot Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje du kan prøve å høre på den flere ganger og se om noe løsner. Ulver pleier å være sånn Mulig jeg ga for store forventninger. Et dobbelsidig sverd, det der. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ulver skuffer sjeldent, var nok DCD som skuffet her. At selve låta var kjip fra før av. Om man sminker en gris blir den ikke pen av den grunn vettu. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor er det mulig å få tak i den låten der? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 På dette albumet: Eller ved å bruke fantasien Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva slags musikk er egentli Ulver`? Har aldri hørt dem, men siden det er så mye omtalt på forumet sp tenkte jeg å vise interesse for det! Noen som kan sammenligne noen band me Ulver, som er nokså like, så får jeg et hint ihvertfall om korsen bandet er! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva slags musikk er egentli Ulver`? Har aldri hørt dem, men siden det er så mye omtalt på forumet sp tenkte jeg å vise interesse for det! Noen som kan sammenligne noen band me Ulver, som er nokså like, så får jeg et hint ihvertfall om korsen bandet er! 7001566[/snapback] Ulver går under det meste. 1. Skive = black metal 2. Skive = Folkesanger 3. Skive = Rå black metal Resten ligner et elektronica opplegg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Resten likner ikke på så mye annet, faktisk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Resten likner ikke på så mye annet, faktisk. 7001603[/snapback] Sant nok, men electronica var det nærmeste jeg kom på. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Resten likner ikke på så mye annet, faktisk. 7001603[/snapback] Sant nok, men electronica var det nærmeste jeg kom på. 7001636[/snapback] Ok ,men hvor hardt er musikken, jeg er ikke slik skikkelig heavy metall rocker, eller ka jeg skal kalle det Men er det hardere en Pantera og Slayer`? Det er vel i grenseland til hvor ``tungt`` jeg hører på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, skive nr. 3 er nok det. Men det er ikke tungt på samme måte som mye annet black metal. Er litt usikker på hvordan jeg skal forklare det. Er i hvertfall utrolig bra musikk. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, skive nr. 3 er nok det. Men det er ikke tungt på samme måte som mye annet black metal. Er litt usikker på hvordan jeg skal forklare det. Er i hvertfall utrolig bra musikk. 7001686[/snapback] Ok, men kunne du gi meg navnet på de 2 første skivene`? Ikke den som var hardere en Pantera/Slayer! Så får jeg få tak i cd`ene og høre på dem, det at de er gode tviler jeg ikke på.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 De to første skivene: Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler Kveldssanger Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 De to første skivene: Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler Kveldssanger 7001758[/snapback] Takk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nils Petter Molvær - np3 <3 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 SunnO))) & Boris - The Sinking Belle (Blue Sheep) Søt Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vit om noen feite (bluesy) sanger med Munnspill i? Snakker om f.eks Mötley Crüe - Smoking In The Boys Room o.l. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vit om noen feite (bluesy) sanger med Munnspill i? Snakker om f.eks Mötley Crüe - Smoking In The Boys Room o.l. 7005538[/snapback] Bob Dylan, generelt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vit om noen feite (bluesy) sanger med Munnspill i? Snakker om f.eks Mötley Crüe - Smoking In The Boys Room o.l. 7005538[/snapback] Bob Dylan har jo masse, men er du etter metall? Bob Dylan er verdt masse lytter uansett. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 SunnO))) & Boris - The Sinking Belle (Blue Sheep) Søt 7003182[/snapback] Den må høres. Lå i sofaen til en kamerat og hørte på Sunn O)))- White2 albumet på et veldig brukbart volum, det var vilt. Syk stemning. Du må høre mer av Boris og Glint, det må jeg selv og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå