Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
chris: Helt enig. Det har blitt veldig populært med Metallica (og lignende) for jenter nå, men den gode gamle rocken er bare "gammel" :(

6979681[/snapback]

 

Bor sammen med ei som blodfan av The Kinks. Jeg blei litt sjokka når jeg "bøsta" hu i å synge på "Stop your sobbing". Men ja, det er veldig få jenter som liker god gammal rock :p

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Men gutter som hører på gammel rock er ikke spesielle?(da tenker jeg på folk under 20)

 

Jeg(er litt spesiell tror jeg) er den eneste i min krets som hører nevneverdig på gammel rock, er større sjangse for å finne en som er blodfan av Burzum enn en som er blodfan av Lynyrd Skynyrd i min krets.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

*knokk* *knokk* Er Kafen åpen så sent?

Ok! kommer inn uansett, jeg... :cool:

 

Saken min er følgende, har løpt ræva av meg igår og idag etter et par fanter som lager dårlig stemming i musikk-trådene. Oppgir ikke mer info her men har notert navnene i svarteboken min.

 

I disse tider har de aller fleste høstferie fra skolene, yngre folk i allefall..

Vil bare nevne at hvis ikke trollene roer seg ned så vil ferien bli utvidet til å gjelde

diskusjon.no også, got it now?

 

Jaja..

Da var jeg ferdig med kafen min og stikker av nå.... :sleep:

Lenke til kommentar
Men gutter som hører på gammel rock er ikke spesielle?(da tenker jeg på folk under 20)

 

Jeg(er litt spesiell tror jeg) er den eneste i min krets som hører nevneverdig på gammel rock, er større sjangse for å finne en som er blodfan av Burzum enn en som er blodfan av Lynyrd Skynyrd i min krets.

6981010[/snapback]

Hmm. de aller fleste i min omgangskrets (16-20 år) liker gammel (70 talls~)rock, både gutter og jenter :)

Lenke til kommentar

Eg har funnet noko ganske ukjend. Ein artist som kallar seg for Frozen Silence. Det er absolutt herlig. Det er ein slags ambient/klassisk musikk. Mykje piano. Ekstrem chillout.

 

Her ligger artister som jeg vil høre mer av :) Flere forslag?

6983678[/snapback]

Var veldig mykje klassisk rock der. Kva med noko nyare, som Modest Mouse, Muse og The John Butler Trio?

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...